۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۹۱۰۷
رئيس شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي شهرستان فارسان:

رژيم صهيونيستي از روز قدس هراس دارد

رئيس شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: روز قدس از روزهاي مهمي است که افکار عمومي جهان را متوجه ملت مظلوم فلسطين و جنايات دولت غاصب فلسطين مي‌کند لذا رژيم صهيونيستي از اين روز هراس دارد.
رژيم صهيونيستي از روز قدس هراس دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در جلسه برنامه‌ريزي راهپيمايي روز قدس در شهرستان فارسان با گراميداشت نام‌گذاري آخر جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام راحل اظهار کرد: راهپيمايي روز قدس امسال اهميت فوق‌العاده‌اي دارد وجبهه سعودي و صهيونيستی عليه مسلمانان در کشورهاي سوريه عراق و بحرين شکل گرفته است و اين روز فرصت مناسبي براي محکوم کردن جنايات اين جبهه است.

وي افزود: به برکت انقلاب اسلامي و روشنگري نظام مقدس جمهوري اسلامي، رژيم صهيونيستي در سراشيبي سقوط قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام يوسفي در ادامه اظهار داشت: روز قدس از روزهاي مهمي است که افکار عمومي جهان را متوجه ملت مظلوم فلسطين و جنايات دولت غاصب فلسطين مي کند لذا رژيم صهيونيستي از اين روز هراس دارد و از ماه‌ها قبل براي کنترل فلسطينيان برنامه‌ريزي مي‌کند.
 
وي تصريح کرد: اميد است مردم مسلمان شهرستان فارسان بار ديگر با شرکت در راهپيمايي روز جهاني قدس دفاع خود را از مردم مظلوم فلسطين اعلام و انزجار و خشم خود را از توطئه‌هاي جبهه سعودي، صهيونيستي ابراز خواهند کرد.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۴۴

26 Dec 2019