۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۱۱۷۷

نامه اساتید چهارمحال و بختیاری به دبیرکل سازمان ملل

جمعی از اساتید چهارمحال وبختیاری نامه‌اي در اعتراض به جنایات آل سعود به دبیر کل سازمان ملل متحد نوشتند.
نامه اساتید چهارمحال و بختیاری  به دبیرکل سازمان ملل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتید برتر ؛ جمعی از اساتید دانشگاه های چهارمحال و بختیاری در اعتراض به جنایات آل سعود نامه ای خطاب به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل نوشتند.
در این نامه آمده است:
هوالحکیم
وَاسْتَكْبَرَ هُوَ وَجُنُودُهُ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ إِلَيْنَا لَا يُرْجَعُونَ(قصص/۳۹)
و او و سپاهيانش در آن سرزمين به ناحق سركشى كردند و پنداشتند كه به سوى ما بازگردانيده نمى‏شوند

جناب آقای آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد
باسلام
همانطور که می دانید تلاش برای برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به ویژه در حق مردم غیرنظامی از وظایف ذاتی سازمان ملل متحد است. اکنون در آستانه انتخاب شما به دبیرکلی مهمترین سازمان بین المللی، امتحان سختی پیش روی شما قرار دارد. از یک سو فشار قلدران جهانی و استکبار بین المللی و صهیونیسم و وابستگان آنها بیداد می کند و دیگر سو مردمانی مظلوم و بی گناه در سراسر جهان ازجمله مسلمانانی که تنها به جرم عقیده و استواری خود بر آرمان هایشان توسط اسلحه و ثروت مستکبرین و خیانت و جهالت عمال منطقه ای آنها، به خاک و خون کشیده می شوند. فلسطین، سوریه، عراق، افغانستان، یمن، بحرین، میانمار، نیجریه و جاهایی دیگر آوردگاه این جنایت و حماقت است. گویی قراری پنهانی برای نسل کشی مسلمانان در جریان است. آخرین ثمرۀ این جنایت هولناک که با چراغ سبز آمریکا و ددمنشی رژیم آل سعود و لبخند رضایت سران صهیونیسم اتفاق افتاد، کشتار مردم بی¬دفاع یمن در اثر بمباران هواپیماهای آمریکایی بود که طی آن صدها نفر کشته و مجروح شدند.

حمله و کشتاری که «زید رعد الحسین» کمیسیونر ارشد حقوق بشر سازمان ملل هم آن را «حمله مرگبار و ظالمانه» بر شمرد. همان گونه که می دانید حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از متحدان آنها از تجاوز آشکار عربستان به یک ملت و کشور مستقل بر خلاف مقررات بین‌المللی بوده و بار دیگر سیاست مزدورانه آمریکا و متحدانش را در منطقه آشکار ساخت.

در پایان این نامه خاطرنشان شده است: ما امضاکنندگان ذیل، جمعی از اساتید دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری، بنابر وظیفه و تعهد انسانی خود ضمن محکومیت این عمل ددمنشانه که در ادامۀ تجاوز ضدبشری رژیم کودک کش آل سعود به یمن و گسترش تروریسم توسط این دولت روی داده است، از جنابعالی انتظار داریم به وظایف انسانی و سپس قانونی خود عمل نموده و برای محکومیت آل سعود در سازمان زیر نظر خود و تشکیل دادگاه بین المللی برای محاکمه جنایتکاران اقدام عاجل فرمایید.

توفیق شما را برای خدمت به جامعۀ بشری از خداوند خواستاریم

انتهای پیام1022ج /1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۰:۵۴

4 Jan 2020