۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۳۵۱۳۷

نماز عید سعید فطر در شهر فارسان اقامه شد

نماز عید سعید فطر با حضور باشکوه مردم مومن و روزه دار و به امامت امام جمعه شهر فارسان در خیابان مقابل اداره آموزش و پرورش اقامه شد
نماز عید سعید فطر در شهر فارسان اقامه شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری پیرغار، دوشنبه - اول شوال میزبان خیل عظیم مردمی است که پس از یک ماه بندگی و عبادت به درگاه حق تعالی، ثمره شیرین آن را در اجتماع باشکوه نماز عید فطر بهره برداری می کنند.

حجت الاسلام حسین جمالی زاده امام جمعه شهر فارسان  در خطبه های نماز عید فطر ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی عبادات بندگان خدا اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت شیرین با فضیلتی است تا بندگان خدای سبحان از خوان گسترده و با برکت خالق خویش بهره مند شوند که این آیین مهمانی و میزبانی رازق و مرزوق در روز عید فطر به اوج می رسد و متجلی می شود.

وی سپس افق آینده جامعه را امید بخش خواند و تاکید کرد: وحدت و همدلی بین مردم و مدیران و هوشیاری و موقعیت شناسی آحاد مردم مهمترین ضرورت انقلاب و راهبرد امروز کشور است.

وی تصریح کرد: در جشن بازگشت به خویشتن و سپاس از خالق هستی، مسلمانان روزه دار مبلغی را نیز بعنوان فطریه پرداخت می کنند که در فقرزدایی از جامعه و تأمین نیازهای اقشار کم درآمد مؤثر است.
 
نماز عید فطر یکی از اجتماعات بزرگ عبادی سیاسی است که در طول تاریخ اسلام مورد توجه خاص مسلمان و عامل مؤثری در زمینه همدلی و روشنگری اذهان عمومی و هشدار در مورد توطئه ها و دسیسه های دشمنان بوده است.

وقت نماز عید فطر از اول طلوع آفتاب تا ظهر روز عید و دو رکعت می باشد که در رکعت اول بعد از حمد و سوره پنج قنوت و در رکعت دوم چهار قنوت خوانده می شود.
 
نماز وحدت بخش عید فطر بستری برای بیان وقایع روز و تشریح سیاستهای تفرقه افکنانه دشمنان اسلام و مسلمانان است که این فرصت در ایران اسلامی به درستی مورد توجه و بهره برداری قرار میگیرد. 
 
انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۹:۴۸

30 Dec 2019