۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۱۸۵۸۷

برگزاری عزاداری حسینی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهار محال و بختیاری، از برگزاری سوگواری حسینی همزمان با آغاز ماه محرم در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.
برگزاری عزاداری حسینی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان
به گزارش جهانبین‌نیوز، حجت الاسلام مرادیوسفی گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده مراسم عزاداری حضرت امام حسین(ع) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهار محال و بختیاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری در کانون های فرهنگی و هنری مساجد با سخنرانی ائمه جماعت مساجد برگزار می شود، تصریح کرد: مساجد باید محور اصلی عزاداری در ماه های محرم و صفر باشد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه سالار شهیدان برای زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی خون خود و یارانش را نثار کرد، گفت: بر این اساس باید از ظرفیت های ماه محرم به بهترین وجه بهره گیری شود تا جوانان این مرز و بوم را که همگی تشنه معرفت امام حسین هستند با اسلام واقعی و فرهنگ عاشورا بیش از پیش انس گیرند.

یوسفی عاشورا فرصت خوبی است و همه باید در دانشگاه امام حسین(ع) تحصیل علم و معرفت کنند و به معنای واقعی حسینی و زینبی شوند.

وی گفت: امام حسین(ع) باید در حیات و ممات الگوی همگان باشد و ما باید هرگز راهمان را از این امام بزرگ جدا نکنیم تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال وبختیاری افزود: ابعاد زندگی امام حسین(ع) برای همه درس‌های با عظمتی است و باید تلاش شود از نهضت کربلا و عاشورا حکیمانه‌تر، عزت‌مندانه تر، تاثیرگذارتر و ماندگارتر بهره برداری کرد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۱:۲۴

31 Jan 2020