۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۳۵۵۹۷
نماينده ولي‌فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ:

شهدا را سرلوحه زندگي خود قرار دهيم

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در يادواره شهداي روستاي بيرگان گفت: ما بايد از شهداء درس ايثار و فداکاري و اخلاص و عمل صالح را ياد بگيريم و اين عزيزان را سرلوحه زندگي خود قرار دهيم؛ چرا که همه ما مديون شهدا هستيم.
شهدا را سرلوحه زندگي خود قرار دهيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام صادق نيکنام، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در يادواره شهداي روستاي بيرگان گفت: امنيت، آرامش و آسايش زندگي امروز همه ما با خون عزيزاني بدست آمده است که با اخلاص و ايمان از جان خود گذشتند تا راه سعادت و خوشبختي را به ما نشان دهند و ما را از ظلمتها و تاريکي ها نجات دهند.
 
حجت الاسلام نيکنام  اظهار داشت: ما همه در مقابل شهداء مسئوليم و جواب بايد بدهيم. 

وي گفت: ما بايد از شهداء درس ايثار و فداکاري و اخلاص و عمل صالح را ياد بگيريم و اين عزيزان را سرلوحه زندگي خود قرار دهيم؛ چراکه همه ما مديون شهدا هستيم و اين آسايش و امنيت کنوني ما مرهون جان فشاني و از خود گذشتگي اين عزيزان است.

حجت السلام عبدي پور، مشاور مديرکل بنياد شهيد و امو ايثارگران هم ضمن ابلاغ پيام مديركل بنياد ابلاغ و به جايگاه مهم سعه صدر و صبر دربرابر مشكلات و سختي ها اشاره و گفت: خانواده هاي معظم شهيدان در برابر سختي ها و مشكلات و شهادت عزيزان خود مقاومت كردند و دست رد برسينه دشمنان زدند.

وي افزود: خداوند به شهيدان ما صبر و استقامت داد و با دست خالي توانستن دشمنان را زمين گير نمايند و پيروزي هاي حاصله در پيشرفت ها، بخاطر سعي و تلاش و صبر و مقاومت بدست آمد و اين شهيدان با خونشان دنيا را تكان داده و باعث دگرگوني معنوي و فرهنگي شده اند.

به گزارش کوهرنگ خبر، تجليل از 5 خانواده محترم شهيد و يكي از آزادگان سرافراز اين محل با اهداي لوح سپاس و اهداي هدايا، ديدار مشاور مدير كل و عسگري عضو دفتر مديركل و همراهان از پدر شهيد جهانگير احمدي كه بعلت بيماري عارض شده در بستر بيماري قرار گرفته است پايان بخش برنامه بود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۶:۱۲

1 Feb 2020