۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۳۹۸۲۷
مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در اداره کل منابع طبيعي استان چهارمحال وبختياري :

روحانيون نقش اساسي در در ترويج فرهنگ حفاظت از منابع طبيعي برعهده دارند

مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در اداره کل منابع طبيعي استان چهارمحال وبختياري با تاکيد بر اينکه فرهنگ منابع طبيعي بايد به معارف عمومي در جامعه تبديل شود گفت: روحانيت در ترويج اين امر مقدس و باارزش نقش مهم و اساسي دارند.
روحانيون نقش اساسي در در ترويج فرهنگ حفاظت از منابع طبيعي برعهده دارند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حسینی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان چهارمحال وبختیاری در کارگاه آموزشی سفیران انفال و نقش آنان در ترویج فرهنگ منابع طبیعی ویژه روحانیون شهرستان اردل که با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان اردل در دفتر امام جمعه شهر اردل برگزار شد از منابع طبيعي به عنوان سرمايه حياتي كشور ياد كرد و اظهار داشت: منابع تجديد شونده اعم از آب و خاك، جنگل و مرتع به عنوان انفال در آموزه هاي ديني ما ياد شده و مختص به فرد و يا دوره خاصي نبوده و بايد صيانت و استفاده صحيح و علمي از اين منابع خداداي در اختيار ديگر نسل ها قرار گيرد.

حسینی افزود: بدون شك همه آناني كه به توسعه اقتصادي و اجتماعي كشور مي انديشند حفاظت از منابع طبيعي را يكي از اساسي ترين عوامل آن مي دانند و توجه ويژه ای دارند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی استان با بیان اینکه روحانیون نقش اساسی  در ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی برعهده دارند گفت:حفظ، احيا و بهره برداري اصولي از منابع طبيعي تجديد شونده به عنوان بستر حيات و فعاليت هاي اقتصادي، اجتماعي و محيطي مناسب محسوب مي شوند و بايد از اين نعمت الهي و خدادادي به خوبي حراست كنيم.

وی با اشاره به اهداف کارگاه های آموزشی سفیران انفال گفت: امیدواریم با همکاری روحانیان و تبیین اهمیت حفظ مراتع و جنگل‌ها برای مردم بتوانیم انفال را برای خود و نسل آینده حفظ کنیم.

انتهای پیام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۰:۴۳

29 Dec 2019