۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۸۰۲۷
در سال 94 صورت گرفت؛

دیدار با 3600 ایثارگر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در سال ۹۴ تعداد ۳هزار و ۶۰۰ دیدار با ایثارگران در استان انجام گرفت.
دیدار با 3600 ایثارگر در چهارمحال و بختیاری
قدرت الله رئیسی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ مورد از این دیدارها با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، و بیش از هزار و ۵۰۰ دیدار با حضور مدیران کل دستگاه ها، فرمانداران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته خادمان خانواده های معظم شهدا با ایثارگران با حضور در منزل ۳ هزار و ۶۰۰ ایثارگر استان در قالب طرح سپاس با این عزیزان دیدار و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی کردند.

رییسی با بیان اینکه تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران اولین هدف طرح سپاس است،افزود: این طرح یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است که در اولویت اول کار بنیاد قرار دارد و با توجه به کهولت سن اکثر پدران و مادران شهدا، نیاز به دیدار مرتب و بیش از پیش دارند.

رئیسی با بیان اینکه نباید سفارش های شهدا را از یاد ببریم، افزود: دفاع از ولایت سفارش همیشگی شهیدان است و همه باید در اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا صادقانه در دفاع از میهن اسلامی جان خود را نثار کردند، گفت: خدمات صادقانه به این خانواده‌ها وظیفه همه مسئولان بوده و باید در اولویت امور قرار بگیرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۳:۳۲

1 Feb 2020