۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۲۳۰۷۷
مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل:

لازمه انتظار آماده سازي خود به نحوه متناسب با زمان ظهور امام زمان(عج) است

غلامرضا اميدزاده گفت: لازمه انتظار آماده سازي خود به نحوه متناسب با زمان ظهور امام زمان(عج) است و هرکه با تقوا باشد اين بستر را براي ظهور فراهم می کند.
لازمه انتظار آماده سازي خود به نحوه متناسب با زمان ظهور امام زمان(عج) است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، غلامرضا اميدزاده مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در نشست هيئت منتظران موعود که با حضور سرگروه ها ي حلقه هاي صالحين پايگاه مقاومت بسيج سردار شهيد نورزوز صالحي برگزار شد اظهار داشت:خلأ و مشکلاتي که امروز در جامعه و زندگي خود مشاهده مي‌کنيم به دليل غيبت امام زمان است و اين غيبت موجب شده که زندگي‌هاي ما اين‌گونه باشد.

اميدزاده با تأکيد بر اينکه يکي از ادله طولاني‌ شدن غيبت امام زمان(عج) کامل نبودن ياران حضرت است افزود: طبق روايات تا ياران حضرت تکميل نشود ظهورمحقق نخواهد شد.

وي خانواده منتظر را خانواده اي دانست که فرزندان خود را به‌گونه‌اي تربيت کنند تا جزو ياران امام زمان(عج) قرار گيرند.

اين مقام مسئول گفت:لازمه انتظار آماده سازي خود به نحوه متناسب با زمان ظهور امام زمان(عج) است و هرکه با تقوا باشد اين بستر را براي ظهور فراهم می کند.

اميدزاده با تأکيد بر اينکه انتظار ظهور تنها با دعا خواندن و ذکر گفتن نيست، گفت: انتظار عملي آن است که زمينه‌هاي ظهور را فراهم کنيم يعني ياران امام زمان(عج) را تکميل کنيم و اين مسئله به تربيت فرزندان در خانواده‌ها باز مي‌گردد.

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل به صفات و ويژگي هاي منتظران واقعي امام زمان (عج) نيز اشاره کرد و گفت: هر که با معرفت تر و آگاه تر باشد او منتظر واقعي حضرت مهدي(عج) است.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۱:۰۸

10 Feb 2020