۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۰۰۸۷
امام جمعه شهر اردل:

مسئولان چشم امیدشان را از آمریکا برگردانند

امام جمعه شهر اردل گفت: مسئولان چشم امیدشان را از آمریکا برگردانند و برای رفع مشکلات اقتصادی به ظرفیتهای درونی کشور تکیه کنند.
مسئولان چشم امیدشان را از آمریکا برگردانند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ادرل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان گفت:تقوا یعنی زندگی بر مدار دین است که سرانجام آن محبوبیت الهی است و در آخرت بهشت است.

بهرامی افزود:عید قربان عید از خود گذشتن و خدا پیوستن است همانطور که حضرت ابراهیم از خود گذشتن و فرزند خود را به قرانگاه بردند و به خدا پیوستند.

وی بیان کرد: راه کمال انسان ار خود گذشتن و پیوستن به خدا است چرا که زندگی امتحان از خود گذشتن و تقوا سفارش اولیای الهی است.

خطیب جمعه شهر اردل ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان سرافرازبرای ملت ما افتخارآفریدند گرچه سختی کشیدند اما براثرمقاومت وامید به وعده های الهی ویقین به راه درست وروشن وحقانیت انقلاب ومسیری که رفتند خدای متعال آزادی اینها رارقم زد ودرچنین ایامی سرافرازانه به آغوش ملت برگشتند.

حجت الاسلام بهرامی به فرا رسیدن ۳۰ مرداد، روز جهانی مسجد اشاره کرد و افزود:متاسفانه امروز مسجد آن جایگاه حقیقی را ندارد و باحداقل کارکرد دارند اداره می شوند واین خوب نیست.

وی افزود:برای اینکه مساجدمابه سمت جایگاه واهداف خودشان نزدیک شوند باتصویب آئین نامه ی جدیداز سوی امور مساجداستان وتاکیدنماینده ولی فقیه دراستان بربازنگری درهئیت امناء مساجد انشاء الله کمی از این وضعیت حاکم بربرخی از مساجدکاسته بشود.

مسئولان چشم امیدشان را از آمریکا برگردانند

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب اسلامی درجمع اقشارمختلف مردم گفت:حضرت آقا دراین دیدارتاکید برکمک به مسئولان برای گذر از این مرحله ی سخت وحل معضلات کشورداشتند باتوجه به ظرفیتهای عظیم کشور خصوصا نخبگان ،اندیشمندان ودلسوزان کشورو همچنین تاکید برغیرقابل اعتمادبودن آمریکا و اینکه آمریکا مذاکره را برای دشمنی بیشتر با ایران ادامه می دهد داشتند لذا مسئولان باید چشم امیدشان را از آمریکا برگردانند و برای رفع مشکلات اقتصادی به ظرفیتهای درونی کشور تکیه کنند.

حجت الاسلام بهرامی گفت:خودآمریکایی ها در دورانی باتکیه برتوان داخلی خودشان بود که از سلطه ی انگلیسی ها رها شدند و این درس عبرتی است برا مسئولین که نباید منتظر و امیدوار به غرب بود.

امام جمعه شهر اردل با بیان اینکه کشور درشرایط عادی نیست ،ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم گفت:لازم است مدیریت به سبک جنگ راه بیفتد یعنی فرماندهان اقتصادی شجاع ،خطرپذیر،دل نبسته ی به دنیا ،از خودگذشته واز حزب وگروه وجریان خودگذشته صحنه رابدست بگیرند.

حجت الاسلام بهرامی بیان کرد:انشاء الله مسئولان کشور فرصت را از دست ندهند نصایح ورهنمودهای حکیمانه رهبری راجدی بگیرند و سرلوحه کاری خود قرار دهند تا پیروز میدان در این جنگ باشند.

انتهای پیام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۸:۳۷

27 Dec 2019