۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۵۲۴۷

تلاش‌های ناکام برای اکران همزمان دو اثر سینمایی حاتمی‌کیا

معاونت سینمایی وزارت ارشاد در اقدامی تأمل برانگیز قصد داشت تا همزمان با اکران فیلم "چ"، فیلم "گزارش یک جشن"، اثر دیگری از ابراهیم حاتمی کیا را به نمایش بگذارد.
تلاش‌های ناکام برای اکران همزمان دو اثر سینمایی حاتمی‌کیا
به گزارش جهانبین نیوز، فیلم "چ" یکی از فیلم های اکران شده در جشنواره فجر به خاطر به صحنه کشیدن یکی از صحنه های نبرد در ایران، با حاشیه های زیادی همراه شد.

تلاش های زیادی از سوی مخالفین ابراهیم حاتمی کیا به عنوان کارگران این فیلم برای خارج کردن "چ" از صحنه رقابت رخ داد؛ اما همچنان این فیلم توانست مخاطب‌های خود را به خوبی جذب کند و جزء فیلم های پربازدید قرار بگیرد.

همچنین سردار "احمد حق طلب" رئیس سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در سپاه و بسیج از تمجید رهبر معظم انقلاب از فیلم "چ" گفته و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان با مسئولین راهیان نور کل کشور از فیلمی که اخیرا در خصوص حادثه پاوه ساخته شده بود، تجلیل به عمل آورند.

وی افزود: ایشان تاکید داشتند که بازگویی حوادث مهم دفاع مقدس در شرایط فعلی، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و فیلم "چ" به خوبی توانست که ابعاد اتفاقات آن روزهای پاوه و ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های مردم را به تصویر بکشد.

بر همین اساس شنیده شده برخی مسئولان در اقدامی تأمل برانگیز قصد داشتند تا همزمان با اکران فیلم "چ"، فیلم "گزارش یک جشن"، اثر دیگری از ابراهیم حاتمی کیا را به نمایش بگذارد.

بر اساس این گزارش، ابراهیم حاتمی کیا با اکران همزمان این فیلم مخالفت کرده و از برخی مراجع و نهادها خواسته بود تا جلوی اکران این فیلم را بگیرند که در نهایت نیز جلوی اکران این فیلم گرفته شد.

انتهای پیام/س م/
مرجع : دانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۴:۵۱

12 Jan 2020