:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ۱۷فضای مخروبه در شهرستان سامان وجود دارد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۲۰۲۸۷

۱۷فضای مخروبه در شهرستان سامان وجود دارد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: در این شهرستان ۱۷ فضای مخروبه وجود دارد
۱۷فضای مخروبه در شهرستان سامان وجود دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این شهرستان ۱۷ فضای مخروبه در شهر و روستاهای شهرستان سامان وجود دارد.

وی با بیان اینکه این تعداد مدرسه هر کدام در زیر بنا ۱۵۰ متر مربع هستند که در حال حاضر این مدارس سرایط فضای اموزشی را دارا نسیتند، عنوان کرد: ارزش ریالی این تعداد مدارس یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون است که با تغییر کاربری این فضا ها باید فروش برسد.

دهقان با بیان اینکه ۲۰ واحد آموزش ابتدایی در سطح شهرستان به صورت مختلط هستند که همکاران و دانش اموزان در این مدارس با مشکل روبه هستند تصریح کرد: در سطح استان و شهرستان باید تصمیمی در این مورد گرفته شود.

دهقان با بیان اینکه در این شهرستان کمبود مربیان پرورشی و تربیت بدنی به شدت می باشد، اذعان داشت: در این زمینه اقدامی باید صورت گیرد.

انتهای پیام ۶۰۱/س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۲۶

30 Dec 2019