۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۳۵۲۲۷
مدير آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان:

رقابت یک هزار و 828 داوطلب متقاضی شرکت در آزمون سراسری ۹۶ در شهرستان فارسان

مدير آموزش‌ و پرورش شهرستان فارسان از حضور 1828 داوطلب متقاضی شرکت در آزمون سراسری ۹۶ در این شهرستان خبر داد.
رقابت یک هزار و 828 داوطلب متقاضی شرکت در آزمون سراسری ۹۶ در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داراب احمدي از حضور 1828 داوطلب متقاضي شرکت در آزمون سراسري ۹۶ در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: از اين تعداد 163 داوطلب در گروه رياضي و فني،397 داوطلب در گروه علوم انساني، 94 داوطلب در گروه هنر، 1011 داوطلب در گروه تجربي و 163 نفر در گروه زبان‌هاي خارجه در آزمون سراسري شرکت مي‌کنند.
 
احمدي يادآور شد: براساس برنامه زماني اعلام‌شده آزمون سراسري ۹۶ در روزهاي پنجشنبه ۱۵ و جمعه ۱۶ تيرماه ۹۶ در حوزه‌هاي امتحاني مربوطه در فارسان برگزار مي‌شود.

وي با تأکيد بر اين‌که آزمون سراسري يک رويداد بزرگ علمي و داراي حساسيت ويژه‌اي است، گفت: نتيجه زحمات دانش‌آموزان در طول سال‌هاي تحصيل، تلاش صادقانه معلمان در مدارس متوجه به اين آزمون است
 
احمدی در پايان خاطرنشان کرد: کارت شرکت در آزمون کليه داوطلبان گروه‌هاي آزمايشي پنج‌گانه آزمون سراسري ۹۶ دوشنبه ۱۲ تيرماه بر روي سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد.

وی ادامه داد: لذا داوطلبان تا چهارشنبه ۱۴ تيرماه مي‌توانند با مراجعه به سايت سازمان سنجش پرينت کارت ورود به جلسه خود را دريافت کنند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۳:۳۱

5 Feb 2020