۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۳۴۶۹۷
خطيب نماز جمعه بروجن:

روح سند 2030 دگرگون ساختن جهان به سمت شيطان است/ آيا روي موشک ها بايد تسليم و مذاکره علي برکت الله نوشته شود؟

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که روح قرارداد سند 2030 دگرگون ساختن جهان به سمت شيطان است، گفت: ترويج فهم غلط و از بين بردن حساسيت جامعه در مقابل دشمن بزرگترين خيانت است.
روح سند 2030 دگرگون ساختن جهان به سمت شيطان است/ آيا روي موشک ها بايد تسليم و مذاکره علي برکت الله نوشته شود؟
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: عده اي امروز دنبال آن هستند که با گسترش فضاي لهو و لعب جوانان ما را از انديشه، فعاليت و رشد و تعالي نظام اسلامي بازدارند.

وي با اشاره به اين که منافق دم از ولايت مداري و حفظ نظام اسلامي مي زند اما آنچه را که ناپسند است انجام مي دهد، گفت: مراقب باشيد امروز در جامعه جدا محتاج رصد کردن فعاليت هاي مديران هستيم که آيا در مقام عمل اطاعت از ولايت فقيه را دارند يا صرفا شعار مي دهند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اينکه در خصوص ماموريت نظام اسلامي دو ماموريت وجود دارد، گفت: نظريه اول ماموريت نظام اسلامي يک ماوريت ملي بود که شاه و سلطنت را از مملکت بيرون کند و حاکميت مردم را ايجاد کند و امروز هم مي گويد وظيفه ما اين است که دنبال آن باشيم تا به هر شيوه اي که امکان دارد رشد و شکوفايي اقتصادي ايجاد کنيم و عنوان مي دارند که با آرمانها نمي شود زندگي و مذاکره کرد.

وي در ادامه با اشاره به اين که ماموريت دوم نظام اسلامي يک ماموريت فراملي و جهاني است، گفت: انقلاب اسلامي آمده است تا براي حکومت منجي عالم بشريت زمينه سازي کند.

انقلاب ما محدود به ايران نيست

خطيب نماز جمعه شهر بروجن ادامه داد: حضرت امام (ره) در فروردين ۶۷ طي پيامي براي مهاجرين جنگ تحميلي فرمودند" مسئولين ما بايد بدانند که انقلاب ما محدود به ايران نيست انقلاب مردم ايران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام پرچم داري حضرت حجت است تا خداوند بر مسلمانان و جهانيان منت نهد و ظهورش را در عصر حاضر قرار دهد".

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اين که انقلاب پايان راه نيست بلکه آغاز راه ايجاد تحول در دنياست، گفت: مسائل اقتصادي و مادي اگر لحظه اي مسئولين را از وظيفه اي که بر عهده دارند منصرف کند خطري بزرگ و خيانتي سهمگين را به دنبال مي آورد.

وي با اشاره به اين که حل مشکلات داخلي نظام نبايد ما را از ايجاد تمدن بزرگ اسلامي فاصله بيندازد، گفت: طرفداران نظريه اول به دنبال جهاني شدن و تعامل با دنياي استکبار هستند.

سعادت فر افزود: ما با دولت هاي استکباري و صهيونيستي به صورت جدي در تقابل و تضاد هستيم، گفت: ما در تقابل حق و باطل و نظام عدالت محور با نظام ظلم محور هستيم.

روح سند ۲۰۳۰ دگرگون ساختن جهان به سمت شيطان است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: خط فکري اول به صورت خزنده و موريانه اي در حال حرکت و به دنبال آن است که ارزش ها را معامله کند.

وي در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به سند ۲۰۳۰ ادامه داد: عنوان اين سند دگرگون ساختن جهان ماست؛ کساني که مي خواهند اين سند را به مملکت تحميل کنند آيا ازخودشان سوال کرده اند که منظورشان از دگرگون کردن جهان چيست؟.

سعادت فر با مطرح کردن اين سوال که در سند ۲۰۳۰ آيا جهان خدا محور مي شود يا شيطان محور، گفت: آقايان عنوان مي کنند سند را امضاء کرديم اما شرط گذاشتيم که اگر خلاف مذهب باشد عمل نمي کنيم؛ اگر اين شرط هم گذاشته شده باشد قطعا اين شرط ها با روح سند ۲۰۳۰ سازگار نيست.

وي با بيان اين که روح قرارداد سند ۲۰۳۰ دگرگون ساختن جهان به سمت شيطان است، گفت: روح قرارداد ۲۰۳۰ تغيير محتواي کتب درسي طبق نظر يونسکو است اين چطور عوض مي شود.

سعادت فر با بيان اين که در اين سند واژه هايي مثل نظارت اجتماعي يعني امر به معروف و نهي از منکر حذف مي شود، گفت: دروسي که ترويج شهادت طلبي و عزاداري سيد الشهداء و به زعم آنان خشونت طلبي مي کنند حذف مي شود.

ملت ايران با ارزش هاي ديني وداع نخواهد کرد

وي با تاکيد بر اين که مراقب باشيد به صورت خزنده و موريانه اي اعتقادات جامعه را از بين نبرند، گفت: در اين سند تساوي و آموزش هاي جنسي به کودکان ۴ تا ۶ سال و حقوق جنسي(همجنس بازي) به کودکان ۹ سال را آموزش مي دهند.

سعادت فر با بيان اين که طبق يکي از بندهاي اين سند تربيت ديني خلاف حقوق بشر است، گفت: کجاي اين بندها در سند ۲۰۳۰ با اخلاق و دين اسلام هماهنگ است.

وي گفت: جاي تعجب است برخي ها در مقابل گلايه مقام معظم رهبري به شوراي عالي انقلاب فرهنگي با وقاحت تمام به جاي آن که عذرخواهي کنند مي گويند به رهبر انقلاب گزارش غلط داده اند.

سعادت فر گفت: مسئولين بدانند فرهنگ شهادت طلبي، روحيه جهادي و وفاداري به ارزشهاي ديني و انقلابي با گوشت و پوشت اين مردم عجين شده است و اين ملت هرگز با ارزش هاي ديني وداع نخواهد کرد.

آيا روي موشک ها باید تسليم و مذاکره علي برکت الله نوشته شود

حجت الاسلام سعادت فر مهمترين وحدت را وحدت در مقابل دشمن دانست و گفت: بدترين خيانت آن است که انسان در خط مقدم جنگ در بين سپاه ترديد بيندازد.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که امروز برخي ها به دنبال آن هستند که در جامعه دو صدايي ايجاد کنند، افزود: از يک طرف تلقين مي کنند که آمريکا دشمن ايران است و از طرف ديگر هم آمريکا را دوست معرفي کنند.

وي با مطرح کردن اين سوال که چرا برخي ها از شعارهاي روي موشک ها دردشان آمد، تصريح کرد: ترويج فهم غلط و از بين بردن حساسيت جامعه در مقابل دشمن بزرگترين خيانت است.

سعادت فر گفت: مگر بر روي موشک ها جز اين نوشته شده بود که اسرائيل بايد از صحنه روزگار محو شود؛ آيا بايد روي موشک ها تسليم و مذاکره علي برکت الله نوشته شود.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: دنيا بداند ايران قله هاي پيشرفت و ترقي را طي مي کند و موشک ها را به دو هدف حفظ امنيت ملي ايران و محو و نابودي رژيم غاصب صهيونيست و استکبار جهاني از کره خاکي مي سازد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۶:۳۰

5 Feb 2020