۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۶۳۲۷

کورش سبزواری سرپرست بخشداری اردل شد

ظهر دیروز در جلسه ای با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری از زحمات مراد کریمی بخشدار مرکزی شهرستان تقدیر بعمل آمد و با حکم استاندار کورش سبزواری بعنوان سرپرست جدید بخشداری مرکزی شهرستان اردل منصوب شد.
کورش سبزواری سرپرست بخشداری اردل شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، دکترخدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهار محال و بختیاری در این جلسه گفت: شهرستان اردل پتانسیل بسیار بالایی در بخش گردشگری و کشاورزی مخصوصاً آبزی پروری دارا است لذا مسئولین شهرستان باید نگاه ویژه ای به سمت این ظرفیت ها داشته باشند.

مرادی ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری در این دو بخش با استفاده از توان بخش خصوصی می توان توسعه پایدار را در شهرستان ایجاد کرد.

وی گفت: مدیران باید بستر ساز به فعلیت رساندن استعداد های بالقوه در حوزه مسئولیتی خود باشند.

در ادامه محمد نوذری فرماندار شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مراد کریمی گفت: داشتن اطلاعات درباره وقايع روز کشور، منطقه و جهان بايد جزو برنامه کاری تمامی مديران باشد.

نوذری انجام امور مبتنی بر برنامه ريزی های مدون، علاقه مندی به حوزه تحت تکفل، مشورت با صاحب نظران در موفقيت مديران نقشی بی بديل دارد.

در ادامه مراد کریمی نیز گزارشی از عمکرد خود را طی قریب به ۶ سال خدمت بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی ، کشاورزی و خدمات روستایی ارائه نمود.

در پایان جلسه ضمن قدردانی از زحمات مراد کریمی، کورش سبزواری به سمت سرپرست بخشداری مرکزی اردل  منصوب گردید.

گفتنی است کورش سبزورای قبل از این پست معاونت فرماندار شهرستان اردل را عهده دار بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۴:۱۹

7 Jan 2020