۰
plusresetminus
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: روز نهم دي‌ماه روز بصيرت، ميثاق و امامت است و درود خداوند بر تمام کساني که سال 88 حماسه بزرگي را خلق کردند که هرگز از ذهن‌ها بیرون نخواهد رفت.
شايستگي ملت ايران در 9 دي ماه هرگز از ذهن‌ها نمي‌رود/ هوشمندي لحظه به لحظه لازم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سردار جواني در بزرگداشت حماسه يوم‌الله ۹ دي که در مصلي شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: مردم با بصيرت و ولايت مدار اين حرکت بزرگ تاريخي را خلق کردند.

وي با اشاره به اينکه روز نهم دي‌ماه روز خدايي است و اين روز براي هميشه در تاريخ حفظ و گرامي داشته خواهدشد تصريح کرد: ملت ايران به دليل ثبات قدم، ايستادگي، بصيرت و ولايت‌مداري اين قابليت و شايستگي را پيدا کردند تا از نصرت‌الهي برخوردار شوند.

سردار جواني با بيان اينکه دو ديدگاه در خصوص فتنه سال ۸۸ وجود دارد عنوان کرد: يک ديدگاه در خصوص سال ۸۸ در پرتو اشتباهات حوادث تلخ و ناگوار پيش مي‌آيد که مي‌گويند ما بايد به سمت وحدت و هم‌دلي پيش رويم و چه ضرورتي دارد تمام اين سخنراني‌ها، شعارها و پرداختن به فتنه، آن‌ها مي‌گويند بگذريم و برويم به سمت آينده و انسجام و در مقابل اين نگاه ، ديدگاه ديگري وجود دارد و آن اين است که بايد براي همه تاريخ ۹دي ماه را پاس داشت.

وي ادامه داد: معتقدين به نگاه دوم دلايلي دارند يکي، آنچه که در روز ۹دي ماه رخ داد حادثه‌اي معمولي و عادي نبود، شکوه و عظمت، آمدن مردم در سراسر کشور به صورت خودجوش که اين حضور عادي نيست، صاحب نظران وقتي حضور را توصيف کنند حرف هاي ديگري خواهند زد.

سردار جواني بيان داشت: روز نهم دي‌ماه قدرت خدا و روح ولايت در کار بود که دل‌ها را هدايت و انسان‌ها را صاحب عزم و اراده کرد.

وي با تاکيد بر اينکه اين روز يوم‌الله است و مومنين بايد آن را پاس بدارند اذعان داشت: روزي که شايستگي ملت در آن نمايان شد هرگز نبايد فراموش کرد.

سردار جواني با اشاره به اينکه سال ۸۸ فتنه عظيمي به پا شد بيان داشت: در سال ۸۸ دشمنان همه همت خود را براي به صحنه درآوردن آن روز به کار بستند.

وي يادآور شد: دشمنان بر اين عقيده بوده‌اند که جمهوري اسلامي پايان سال ۸۸ را تجربه نخواهد کرد و تصور آن‌ها بر اين بود که در پي اين حوادث جمهوري اسلامي فرو خواهد ريخت.

نهم دي ماه نقشه‌هاي دشمن نقش برآب شد

جانشين نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه دشمنان بر اين تصور بودند که روز نهم دي ماه جمهوري اسلامي فرو خواهد ريخت تصريح کرد: در اين هنگام اتفاقات عجيبي رخ داد و آن نصرت الهي بود که مردم با بصيرت ايران اسلامي به خيابان‌ها ريختند و نقشه دشمن را نقش برآب کردند.

سردار جواني اظهار کرد: روز نهم دي‌ماه يک توطئه بزرگ از ناحيه شيطان بزرگ بر عليه انقلاب اسلامي بود که با لطف خداوند حکيم بي‌نتيجه ماند.

وي اذعان داشت: دشمن براي اين فتنه و توطئه ۲۰ سال تلاش کرد که ما بايد اين نقشه و فتنه آن‌ها ريشه‌يابي کنيم.

جواني افزود: بايد زمينه‌ها را شناخت تا با درس گرفتن حوادث نگذاريم فتنه‌هاي بعدي به ميدان آيد.

وي با اشاره به اينکه، امروزه جهان اسلام به حرکت درآمده و اين حرکت لرزه بر مستکبران انداخته و مبارزه بي امان ادامه دارد بيان داشت: ملتي که در صحنه مبارزه قرار دارند هيچ لحظه نبايد از آن غفلت کنند، هوشمندي لحظه به لحظه لازم است.

جواني تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ميدان وسيعي را ايجاد مي‌کند براي مقابله با استکبار.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۹:۳۹

3 Feb 2020