۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۳۱۴۴۷

گذشت از قصاص در شهر باباحيدر پس از 6 سال

يک شهروند محکوم به قصاص در شهر باباحيدر از توابع شهرستان فارسان پس از گذراندن 6 سال حبس در زندان، با گذشت اولياي دم از دار مجازات رهايي يافت.
گذشت از قصاص در شهر باباحيدر پس از 6 سال
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با استعانت از الطاف کريمانه خداوند متعال و در عمل به بخش آيه (178 سوره بقره) با تقدير فراوان از عمل ارزشمند خانواده مرحوم مغفور فيصل (علي) اسلامي که تصميم به عفو و گذشت گرفته اند.

در پي جلسات متعدد في ما بين دو خانواده در منزل سيد رحم خدا مرتضوي  و با حضور بزرگان و معتمدين و ريش سفيدان شهر باباحيدر و باحضور مديرکل  زندان و اقدامات تاميني چهارمحال و بختياري جناب آقاي توفيقيان و مدير زندان شهرکرد آقاي کريمي و مديرکل امور اداري و مالي زندان ها و اقدامات کشور سيدعبدالله مرتضوي جهت مصالحه دو خانواده به طرف آقايان سليمان اسلامي به نمايندگي از اولياء دم مرحوم فيصل اسلامي وآ قاي غلامحسين بهرامي ولي آقاي عبدالله بهرامي محکوم به قصاص درنهايت به صلح و سازش بين دو طرفين انجام گرديد.
 
ان شاءالله خداوند به عظمت و حرمت ماه محرم و خون پاک سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران باوفايش مرحوم فيصل اسلامي را در کنف رحمت واسعه خود قرار داده و کليه بازماندگان ايشان را اجري جزيل عنايت فرمايد.

در درگيري قومي قبيله اي که 6 سال پيش در شهر باباحيدر صورت گرفته بود مرحوم مغفور فيصل (علي) اسلامي کشته شد و با استعانت از الطاف کريمانه خداوند متعال خانواده این مرحوم تصميم به عفو و گذشت گرفتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۲:۱۴

29 Dec 2019