۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۱۸۹۴۷

يادواره 230 شهيد شهرستان فارسان برگزار مي شود

امام جمعه فارسان گفت: ياد و خاطره شهدا در كشور بايد زنده بماند و هركس به هرنحوي‌كه مي‌تواند، بايد فرهنگ جهاد و شهادت را احيا كند
يادواره 230 شهيد شهرستان فارسان برگزار مي شود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده برگزاري يادواره شهدا را اقدامي بزرگ دانست و افزود: شهداي والامقام، به برگزاري اين يادواره ها، احتياجي ندارند.

امام جمعه فارسان ادامه داد: ياد شهدا موجب عنايت باريتعالي شده و كينه ها و اختلافات را از آدمي دور مي سازد بر همين اساس، ما به برگزاري يادواره شهدا نيازمنديم.

وي خاطرنشان كرد: شهدا مقام والايي دارند چراكه جان خود را در راه خدا تقديم كردند تا عزت و غيرت، زنده بماند.

وي اضافه كرد: ايران اسلامي با بهره‌مندي از فرهنگ جهاد و شهادت، از توطئه‌هاي دشمنان مصون است و موفقيت‌هاي بيشمار به دست آمده در بخش هاي علمي، نظامي، صنعتي و ... به بركت خون پاك و مطهر شهداست.

در ادامه فرمانده ناحيه سپاه فارسان از برگزاري يادواره ۲۳۰ شهيد شهرستان خبر داد و گفت: اين يادواره پنجشنبه ۶ آذر با حضور خانواده معزز شهدا، عموم مردم و مسئولين شهرستان برگزار خواهد شد.

ايرج پسند افزود: امروزه کشور ما از برکت خون شهدا در بالاترين جايگاه در سطح كشورهاي منطقه و حتي جهان قرار دارد.

وي تاکيد کرد: ياد و خاطره آن ها و فرهنگ شهادت هميشه بايد زنده بماند همانطور که خود شهدا زنده هستند، شهادت به مثابه خون در رگ يک جامعه ديني است اگر اين فرهنگ وجود نداشته باشد و شهيد و شهادت طلبي به پايان برسد آن جامعه مرده و بي ثمر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۹:۳۵

4 Jan 2020