۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۱۹۹۷
افتخاری دیگر برای مردم شهر بن

مدال طلای جودو وزن 63 کیلوگرم قهرمانی بانوان کشور به جودوکار شهر بن رسید

تنها نماينده استان چهارمحال و بختياري در مسابقات قهرماني کشور در رشته جودو با شکست رقباي خود به مدال طلاي وزن 63 کيلوگرم رسيد
مدال طلای جودو وزن 63 کیلوگرم قهرمانی بانوان کشور به جودوکار شهر بن رسید
به گزارش جهانبین نیوز ، بهزاد احمدي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبراظهار کرد: مسابقات قهرماني جودو کشور در رده سني بزرگسالان در سمنان برگزار و ورزشکاران سراسر کشور باهم به رقابت پرداختند که با شناخت نفرات برتر به پايان رسيد.

  وي ضمن اشاره به قهرماني خانم نادري در پايان رقابت هاي قهرماني جودو بانوان کشور گفت: نادری براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا فروردين 96 به عضويت تيم ملي جودو کشور در آمدند.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بن گفت: خانم نادري تنها نماينده استان چهارمحال و بختياري در مسابقات قهرماني کشور در رشته جودو با شکست رقباي خود به مدال طلاي وزن ۶۳ کيلوگرم رسيد.

احمدي با تبريک به اين بانوي ارزشمند شهرستان بن گفت: اين ورزشکار خوب و با استعداد شهرستان بن کسب چندين مدال ملي و بين‌المللي را در رشته جودو در کارنامه‌ي ورزشي خود ثبت کرده است.

سليمي مربي تيم ملي کشور و مربي اين بانوي قهرمان بيان کرد: نادري با انگيزه بالا وتلاش بسيار موفق به کسب اين مدال و سهميه با ارزش شد و  بدون شک آينده بسيار خوبي در انتظار او است.
 
انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۳:۲۱

27 Dec 2019