۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۶۹۴۷
در راهپيمايي 13 آبان 96

آمريکا نه تنها با ملت ايران بلکه با هر نفس آزادي خواهي مشکل دارد

مسئول بازرسي سپاه قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بيان اينکه 13 آبان ماه يادآور سه حادثه بزرگ در کشور است و سرفصل مشترک همه اين موارد مبارزه با آمريکا است، ابراز کرد: آمريکا نه تنها با ملت ايران بلکه با هر نفس آزادي خواهي مشکل دارد.
آمريکا نه تنها با ملت ايران بلکه با هر نفس آزادي خواهي مشکل دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، احمد راستينه مسئول بازرسي سپاه قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در اجتماع بزرگ عاشوراييان استکبارستيز در شهر سامان با بيان اينکه ۱۳ آبان ماه يادآور سه حادثه بزرگ در کشور است و سرفصل مشترک همه اين موارد مبارزه با آمريکا است، اظهار داشت: به فرموده امام خميني (ره) آمريکا يک شيطان بزرگ است که قلم ها از نوشتن و زبان ها از گفتن جنايات اين کشور شرم دارد.

راستينه با اشاره بر اينکه در ۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان و دانشجويان به همراه تظاهرکنندگان که بخاطر زياده خواهي هاي آمريکا در ايران وارد دانشگاه تهران شدند و و رژيم پهلوی اين افراد را را به خاک و خون کشيد، بيان داشت: امام خميني (ره) پيامي آتشين براي دانش آموزان، دانشجويان و محصلين حوزه هاي ديني صادر کردند و گفتند بايد اين قشر ها عليه آمريکا و اسرائيل حملات را گسترش دهند و این همان حکم آتش به اختيار بود که از طرف امام صادر شد و دانشجويان و دانش آموزان سفارتخانه و لانه جاسوسي را در ۱۳ آبان سال ۵۸ تسخير کردند و از آن روز به بعد جنايات آمريکا نسبت به مردم ايران هر روز گسترش يافت.

وي با بيان اينکه آمريکا نه تنها با ملت ايران بلکه با هر نفس آزادي خواهي مشکل دارد، بيان داشت: ميان ترامپ و روساي جمهور ديگر تفاوتي وجود ندارد و هر آنچه که شايسته خود آمريکا است به ملت ايران نسبت می دهند.

راستينه با بيان اينکه ملت ايران از عربده هاي شما هيچ گونه هراسي ندارد، عنوان کرد: ملت ايران پاسخ ياوه گويي های شما را با حضور در اجتماع عظيم عاشورايي ۱۳ آبان داده است.

مسئول بازرسي سپاه قمر بني هاشم (ع) با بيان اينکه کشور آمريکا رژيم کودک کش را حمايت و دفاع مي کند و خود را حامي حقوق بشر مي داند و اين در حالي است که ملت غيور و دشمن شکن ايران را تروريست مي داند افزود: ترامپ مشکلش با سپاه نيست بلکه مشکلش با ملتي است که فرزنداني به نام سپاه تربيت کرده و شهيد حججي تربيت کرده است، امريکا با محور قدرت افزايي ايران مشکل دارد .

احمد راستينه با بيان اينکه امريکا با شهيد کردن و کشتن مردم اين ملت موجبات استقامت و پايداري و محکم تر شدن و استوار شدن اسلام ناب محمدي مي شود، تصريح کرد: بر همه ما واجب است که صداي شيطان صفت آمريکا را بشنويم و هرگاه با مذاکره، مصالحه و کوتاه آمدن از منافع دشمني آمريکا را کمتر کنيم جسارت ما افزايش بيشتري خواهد يافت .

راستينه با اشاره بر اينکه امروز اگر ۳۰ هزار زائر عاشق ابي عبدالله با پاي پياده نماد عزت شيعه را به تصوير مي کشند بايد هسته هاي مقاومت در سرتاسر دنيا تشکيل شود و بستر ظهور براي منجي عالم بشريت محيا شود، بيان داشت: اين ملت درس خود را در ۴۰ سالگي انقلاب پس داده است و امروز به هدايت هاي رهبر پويا اين انقلاب پر نشاط و پويا است و صداي دشمن شکن مرگ بر آمريکا ملت ايران در جاي جاي اين کشور به گوش مي رسد.

وي در پايان خطاب به ترامپ با بيان اينکه ميان عربده هاي تو و ديگر روساي جهمور امريکا هيچ گونه تفاوتي وجود ندارد، بيان داشت: همان گونه که ياوه گويي بوش را در خليج فارس، اوباما را در توسعه خاورميانه جديد و به پشتوانه ملت ايران ياوه گويي هاي تورا در گلو خفه خواهيم کرد .

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۶:۱۵

24 Jan 2020