۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۹۹۱۷
رئیس مرکز فنی و حرفه ای فارسان خبر داد

افزایش 110 درصدی آموزش‌های فنی و حرفه ای در شهرستان فارسان

رئیس مرکز فنی و حرفه ای فارسان از افزایش 110 درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
افزایش 110 درصدی آموزش‌های فنی و حرفه ای در شهرستان فارسان
علی انصاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: اجرای 61 دوره آموزشی برای 885 نفر درقالب 125800 نفرساعت در بخش‌های خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر در مراکز ثابت و بخش‌های سیار در شهرستان فارسان اجرا شد.

وی ادامه داد: این دوره‌ها معمولاً در مراکز ثابت شهرستان دوره‌های سیار شهری و روستایی و عشایری دانشگاه و صنایع استان و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده این دوره نسبت به تعهدی که برای ما پیش بینی شده و مدت مشابه سال گذشته ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای فارسان بیان داشت: آموزش اصلی‌ترین عامل توسعه منابع انسانی است و زیربنای ایجاد اشتغال، ارتقاء تولید و توسعه همه‌جانبه، نیروی انسانی مهارت دیده است.
 
وی افزود: برنامه‌ریزی و ارائه مهارت توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به خوبی صورت گرفته وتعامل مناسب آموزش فنی و حرفه‌ای با دیگر سازمان‌های آموزشی به خصوص مراکز آموزش عالی تاثیرات مثبتی در کاهش بیکاری در فارغ‌التحصیلان داشته است.

انصاری گفت: رسالت مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای ارائه مهارت به متقاضیان و کارجویان و ارتقاء مهارت شاغلین است، تا بواسطه آن کارآموزان دانش توام با تجربه و مهارت را فراگرفته و بواسطه آن جذب بازار کار شوند.

مرکز شهرستان فارسان در فاصله 35 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۰:۰۶

27 Dec 2019