۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۴۰۹۹۷

9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است

امام جمعه لردگان گفت: 9 دی روز حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است و مردم با حضور خود انقلاب ارزشمندمان را بیمه می‌کنند.
9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید مهد تاج زاد امام جمعه لردگان در جلسه بزرگداشت نهم دی ماه  گفت: حماسه بزرگ ۹ دی با حضور یکپارچه مردم ایران مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب اسلامي زده شد. 

وی با اشاره به همبستگی مردم ایران با رهبر انقلاب بیان کرد: حضور مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز روز ۹ دی که روز پیروزی حق بر باطل بود موجب همبستگی بیشتر آحاد مردم با رهبر انقلاب در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه لردگان با تاکید بر اینکه ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری است تصریح کرد: ۹ دی روز حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه است و مردم با حضور خود انقلاب ارزشمندمان را بیمه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرساله در روز 9 دی تجمعی بزرگ در مصلای بزرگ اولی‌الامر لردگان با حضور اقشار مختلف مردم صورت می‌گیرد که ان شاالله امسال نیز برنامه خوبی تدارک ببینیم.

امام جمعه افزود: لازم است مسئولین، کارکنان و آحاد مردم در شهرستان با همکاری و همیاری همدیگر نسبت به برگزاری باشکوه مراسم 9 دی تلاش کنند.

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در پایان گفت: همایش ها و تجمعات بسیاری برای بخش های سراسر شهرستان در نظر گرفته شده است که امید است مردم شهید پرور شهرستان مانند سایر مراسمات انقلابی شهرستان در این همایش ها و تجمعات شرکت نمایند و مسئولین نیز دستاوردهای 40 ساله انقلاب را برای مردم بازگو نمایند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ در این جلسه همچنین برخی از برنامه های پیش بینی شده به مناسبت سالگرد حماسه ۹ دی در سال جاری توسط اعضاء حاضر تشریح شد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۳:۳۵

27 Dec 2019