۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۱۱۱۱۵
مصاحبه با همسرشهید محمد رضا کیوانی:

عشق من حضرت زهرا(س)وشهادت افتخارماست/اگربازهم ازخانواده من کشته شود مقاومت می کنم

شهادت افتخار ما شیعیان است بدانید که شهادت در راه حضرت علی(ع) و فرزندانش افتخار من و فرزندانم است و حتی اگر از خانواده ام کسی دیگر توسط شما وهابیون تروریست، کشته شود باز هم مقاومت می کنم و برای پیروزی اسلام و شیعیان، عشق بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) را در دل فریاد می زنم و راه ایشان را ادامه می دهم.
عشق من حضرت زهرا(س)وشهادت افتخارماست/اگربازهم ازخانواده من کشته شود مقاومت می کنم
صبح امروز خانواده های شهدای حمله تروریستی مرز خسروی برای شناسایی و تحویل اجساد و پیکر شهدا،به پزشکی قانونی استان، مراجعه کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، خانواده شهدایی که شهیدشان جسد نداشت و به دلیل انفجار خودرو به دست تروریست های بی دین، اجساد مبارک شان سوخته شده بود و اکنون برای آزمایش DNA به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

به سراغ خانواده شهید حماسه اقتصادی، محمدرضا کیوانی رفتیم و با همسر ایشان گفتگویی ترتیب دادیم.

همسر شهید با چشمانی پر از اشک و دلی پر از غم پذیرای ما شد و لب به سخن گشود.

شهادت افتخار ما شیعیان است بدانید که شهادت در راه حضرت علی(ع) و فرزندانش افتخار من و فرزندانم
است و حتی اگر از خانواده ام کسی دیگر توسط شما وهابیون تروریست، کشته شود باز هم مقاومت می کنم و برای پیروزی اسلام و شیعیان، عشق بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) را در دل فریاد می زنم و راه ایشان را ادامه می دهم.

شهید محمدرضاکیوانی متولد ۱۳۳۷ است. ما ساکن هفشجان هستیم و ماحصل زندگی مشترک مان ۶ فرزند،۴ دختر و ۲ پسر است. ایشان از اول زندگی مان همیشه به دنبال لقمه حلال بود و دوست داشت فرزندانمان با آبرو بزرگ شوند به سراغ زندگی هایشان بروند. وی به دلیل داشتن مهارت زیاد در جوشکاری (پاس ریشه مهارت خاصی از جوشکاری) به استانهای زیادی سفر کرده بود و پروژهای زیادی را انجام داده بود. بعد از پیشنهاد پروژه گاز رسانی ایران به بغداد به دلایل شرایط ناامن حاکم بر کشور عراق مخالفت کردم ولی به عشق کربلا و زیارت امام حسین(ع) اسرار بر قبول پروژه داشت.

ایشان از نظر خصوصیات اخلاقی انسان بسیار مومن، ساده و بی ریایی بودند همیشه درزندگی صداقت داشتند. کسی ازدست ایشان ناراحت نبود با همه خوش برخورد بود. تا الان به یاد ندارم نمازش ترک شده باشد به خانواده خیلی اهمیت می داد و معروف به خانواده دوست بود. برای رفاه حال فرزندانم همیشه در حال تلاش و کوشش بود.

خانم کیوانی با دلی آکنده از غم در مورد همسرش می گوید: جسد همسرم به دلیل اینکه به اولین ماشین سوار بوده اند و به ماشین شان آرپیچی اصابت کرده است کاملا سوخته و امروز برای آزمایش DNA به پزشکی
قانونی مراجعه کرده ام.


او ارادت خاصی نسبت به امام حسین(ع) داشت به طور ی که برای نذر امام(ع) قبل از ماه محرم پولش را کنار می گذاشت و تحت هیچ شرایطی خرجش نمی کرد و شرکت در عزاداری های محرم و صفر برایش خیلی مهم بود و به فرزندانم همیشه سفارش می کرد امام حسین(ع) بهترین الگو برای خوب زندگی کردن است قبل از شهادتش هم به زیارت امام حسین(ع) رفت.

همسر من شهيد اقتدار و عزت اقتصادی ايران اسلامی است و لازم است به تروریست های منفور بگویم: عزت و اقتدار شهادت همسرم کمتر از شهدای ۸ سال دفاع مقدس که برای دفاع از خاک کشورمان رفتند، نیست و شهادتش به همان اندازه قداست دارد.

من افتخار می کنم که شهادت نصیبش شد چون لیاقت شهادت را داشت. من آنقدر استقامت می کنم تا مشت محکمی بر دهان شما تروریست های از خدا بی خبر بزنم و بدانیدبااین عمل شما، برای من ذره ای از ارزش های اسلام  تغییر نکرده است و می دانم شما ها از ترس قدرت جمهوری اسلامی ایران مجبورید به جان اسلام و شیعیان بیفتید.


امروز تفکرمن و فرزندانم فقط حفظ اسلام عزيز است و بر خود مي باليم كه به نداي حق طلبانه رهبرمان كه همانند نداي حسين(ع) است پاسخ گفته ايم و لازم باشد خون ناقابل خود را نثار دين حق و مظلوميت اسلام مي نماييم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۱:۰۹

28 Dec 2019