۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۱۱۹۵
فرماندار شهرستان کوهرنگ:

کمبود اعتبارات در برنامه هاي فرهنگي بشدت احساس مي شود

فرماندار شهرستان کوهرنگ با گلايه از نبود اعتبارات لازم براي برنامه فرهنگي گفت: در مسائل فرهنگي اعتبارات کم است، جاي اعتبار براي اين برنامه ها بشدت خالي است.
کمبود اعتبارات در برنامه هاي فرهنگي بشدت احساس مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مرتضي زمانپور فرماندار کوهرنگ در جلسه هماهنگي اعزام کاروان هاي راهيان نور اين شهرستان با گلايه از نبود اعتبارات لازم براي برنامه فرهنگي گفت: در مسائل فرهنگي اعتبارات کم است، جاي اعتبار براي اين برنامه ها بشدت خالي است.

زمان پور با تقدير و تشکر از اجراي برنامه هاي هفته امر به معروف و نهي از منکر و ايام محرم بيان داشت: البته کمبود اعتبارات فرهنگي منحصر به شهرستان کوهرنگ نيست در سطح کشور است، انتظار مي رود مسئولين به فکر اين مشکلات باشند.

وي با تاکيد بر اينکه اردوهاي راهيان نور عامل مهمي در جهت گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است، گفت: انتقال اين فرهنگ به نسل هاي آتي کشور و آشناي جوانان و نوجوانان با ايثارگري و رشادت هاي رزمندگان بايد جزء اهداف اصلي برگزاري اين اردوها به شمار آيد.

فرماندار کوهرنگ با بيان اينکه برگزاري اردوهاي راهيان نور نقش موثري در تحقق اهداف ياد شده ايفا کرده است، افزود: برگزاري برنامه هاي مختلف در قالب کاروان هاي راهيان نور زمينه توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تحقق آرمان ها و ارزش هاي والاي شهدا و رزمندگان را در سطح جامعه نهادينه کرده است.


انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۷:۵۴

2 Jan 2020