۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۳۵۱۵۵
تجمع کارگران مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری

اپیدمی اخراج کارگران در چهارمحال و بختیاری/اخراج‌شدگان برفاب به جمع معترضان صبافولاد زاگرس پیوستند

درحالی که تجمع کارگران صبافولاد زاگرس در اعتراض به اخراج از کارخانه وارد روز سوم شده اما هنوز هیچ مسئولی به وعده هایش در این باره عمل نکرده و این در حالی است که امروز کارگران اخراج شده برفاب نیز به جمع کارگران معترض اضافه شدند.
اپیدمی اخراج کارگران در چهارمحال و بختیاری/اخراج‌شدگان برفاب به جمع معترضان صبافولاد زاگرس پیوستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ تجمع کارگران صبافولاد زاگرس درحالی وارد روز سوم شد که این کارگران معتقد بودند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری به آن‌ها قول حل مشکل را داده است.

این کارگران وقتی با درهای بسته کارخانه مواجه شدند چاره‌ایی جز تجمع مقابل استانداری نداشتند اما متاسفانه هنوز هیچ مسئولی برای حل مشکل آن‌ها اقدامی نکرده کارگران سرگردان بودند.

لازم به ذکر است هنوز مشکل کارگران صبا فولاد زاگرس حل نشده که موضوع اخراج کارگران با سابقه بیش از 20 سال برفاب مطرح شده است و متاسفانه نه تنها کارگران صبافولاد زاگرس سرکارشان باز نگشتند بلکه کارگران معترض برفاب نیز با ناامیدی تمام امروز مقابل استانداری ایستاده منتظر جواب مسئولان بودند اما از مسئولی که بخواهد پاسخ آن‌ها را بدهد خبری نبود.

کارگران تنها و تنها نگران از ادامه زندگی با شرایط بیکاری بودند و تنها سوالشان این بود که چرا در کشور هیچ قانونی که امنیت شغلی کارگران را تامین کند و حامی آن‌ها باشد وجود ندارد.



انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۵:۲۷

28 Dec 2019