۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۴۵۲۵
وزير اسبق نفت در جمع مردم بروجن:

فاصله طبقاتي در دولت يازدهم افزايش يافت/بازارهاي زيادي را به خاطر برجام از دست داديم

وزير اسبق نفت در جمع مردم بروجن با بيان اين که به خاطر پرداختن بيش از حد به برجام بسياري از بازارها را از دست داديم، گفت: فاصله طبقاتي در دولت يازدهم افزايش چشمگيري پيدا کرد.
فاصله طبقاتي در دولت يازدهم افزايش يافت/بازارهاي زيادي را به خاطر برجام از دست داديم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، مسعود ميرکاظمي در جمع مردم بروجن ضمن بيان اين که هرگاه ليبرال ها بر کشور حاکم شدند ايران در معرض تهديد قرار گرفت، گفت: هرگاه جوانان انقلابي سکان دار کشور شدند در عرصه هاي مختلف توانستيم به اوج برسيم.

وي با اشاره به اين که کشور امروز در شرايط بد اقتصادي قرار دارد، افزود: دولتمردان سعي دارند وضعيت را به نحوي جلوه دهند که گويي اوضاع گل و بلبل است.

وزير اسبق نفت با اشاره به اين که دولت با اظهارات خلاف واقع انقلاب را از مسير اصلي خود خارج کرده است، افزود: بايد با حضور خود در روز انتخابات ادامه اين روند را قطع کنيم.

بازارهاي زيادي را به خاطر برجام از دست داديم

ميرکاظمي با بيان اين که به خاطر پرداختن بيش از حد به برجام بسياري از بازارها را از دست داديم، گفت: ونزوئلا کشوري است که در مقابل آمريکا ايستاده است؛ ما ۱۰ ميليارد دلار صادرات به آن کشور داشتيم و اشتغال براي کشور ايجاد مي کرديم.

ميرکاظمي ادامه داد: غربي ها از هر حربه اي براي ضربه زدن به ايران استفاده کردند اما هنگامي که نتيجه نگرفتند به تنها راه باقي مانده استعمار نرم روي آوردند.

وي با تاکيد بر اين که نبايد اجازه دهيم خون شهدا پايمال شود و غارتگران بيت المال به شهداي مدافع حرم توهين کنند، افزود: آمار طلاق، اعتياد و... در همين دوره چند ساله بيداد مي کند.

وزير اسبق نفت با اشاره به دو ديدگاه ليبرالي و انقلابي در کشور، گفت: ديدگاه انقلابي در حوزه هاي هسته اي، هوا فضا، موشکي و... موجب شکوفايي و اقتدار شده است.

ميرکاظمي با بيان اين که ليبرال ها عامل تهديد براي کشور هستند، افزود: هر جايي که روحيه ي جهادي و انقلابي حاکم بوده رتبه جهاني پيدا کرده ايم.

وزير اسبق نفت با مطرح کردن اين سوال که چرا ليبرال ها موجب تهديد کشور مي شوند، گفت: اظهار ضعف و سستي برخي ها موجب گستاخ شدن دشمنان مي شود.

وي با اشاره به اظهارات خلاف واقع دولتمردان، گفت: باعث تاسف است که صدا وسيما هم با آنان همراه شده و اجازه نمي دهند افراد صاحب نظر در مسائل اقتصادي و ... دخالت کنند.

صدا و سيما يک طرفه در اختيار دولت قرار گرفته است

وزير سابق نفت ضمن بيان اين که ما انتقاد بسيار جدي به صدا و سيما داريم، افزود: به اطمينان مي گويم صدا و سيما يک طرفه در اختيار دولتي ها قرار گرفته است.

ميرکاظمي با اشاره به افزايش بي سابقه هزينه هاي جاري دولت در طول چهار سال گذشته، افزود: وقتي که درباره رکود اقتصادي، بي رونقي مسکن و طرح هاي عمراني سوال مي شود مي گويند پول نيست در حالي که اگر پول نيست چرا هزينه هاي جاري دولت افزايش چند برابري داشته است.

وزير اسبق نفت افزود: در حالي که دولت ادعا مي کند طرفدار آزادي بيان است اما نشرياتي که در اين دولت به دادگاه معرفي مي شوند چند برابر شده است.

وي گفت: طبق قانون وظيفه نماينده مجلس اظهار نظر است در اين دولت براي اولين بار چند نماينده مجلس شوراي اسلامي را به دادگاه فرستادند.

فاصله طبقاتي در دولت يازدهم افزايش يافت

وزير اسبق نفت در ادامه ضمن بيان اين که حجت الاسلام ابراهيم رئيسي مرد صادق و عالمي است که از سر تکليف وارد عرصه شده انتخابات شده، گفت: همه بايد تلاش کنند تا فرد اصلحي انتخاب شود و اميد واقعي در کشور شکل بگيرد.

ميرکاظمي با اشاره به اين که کشور ما از لحاظ منابع انرژي و ذخاير نفت و گاز جز اولين کشورهاي جهان است، گفت: امروز از لحاظ اقتصادي در وضعيت مناسبي قرار نداريم.

وزير اسبق نفت با بيان اين که دولت يازدهم عزت را به پاسپورت ايراني برنگرداند، تصريح کرد: فاصله طبقاتي در اين دولت افزايش چشمگيري پيدا کرد.

وي با بيان اين که دولت عملکرد قابل دفاعي ندارد، افزود: دولت در چندماه باقي مانده به انتخابات با اقدامات پوپوليستي مانند افزايش مستمري نيازمندان، واريز يارانه ۵ ميليون نفري که طبق لايحه مجلس قطع شده بود، سهام عدالت و افزايش حقوق بازنشستگان سعي در جذب آراي مردم دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۷:۰۲

30 Dec 2019