۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۶۸۹۵
امروز:

چهارمین گروه جهادی عازم مناطق محروم چهارمحال و بختیاری شد

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری از اعزام چهارمین گروه جهادی دانشگاه های استان به مناطق محروم خبر داد.
چهارمین گروه جهادی عازم مناطق محروم چهارمحال و بختیاری شد
به گزارش جهانبین نیوز، احمد راستینه، مسئول بسیج دانشجویی استان در حاشیه اعزام چهارمین گروه جهادی از دانشگاه های علمی کاربردی استان به مناطق کمتر برخوردار گفت: اعزام گروه های جهادی از دهم تیرماه آغاز شده و در سال ۹۳، ۲۳ گروه جهادی دانشجویی در سطح استان فعال می باشند.

وی، با اشاره به فعالیت ۱۶۰۰ دانشجو در قالب ۲۳ گروه جهادی، هدف از اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی را محرومیت زدایی از مناطق در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی، تبیین فرهنگ تولید و اشتغال و آگاه سازی اهالی برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود در روستاها در جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی عنوان کرد.

راستینه افزود: گروه های جهادی حول محورهای؛ عمرانی، آب رسانی، توسعه مراکز فرهنگی، آموزشی، عقیدتی و بصیرتی فعالیت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان ادامه داد: امروز، چهارمین گروه جهادی متشکل از دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی استان، دانشگاه های لردگان و دانشگاه های فارسان، عازم مناطق محروم شدند.

وی اظهار کرد: گروه جهادی شهید خرازی نیز در روستاهای قلعه سرخ، شاه نجف، دهنو، سفیلان، گنداب و بیژگن از منطقه پشت کوه فلارد فعالیت می کنند.

راستینه اضافه کرد: گروه های جهادی شهید مالکی و شهید ارجمند نیز به ترتیب در مناطق دشت زرین کوهرنگ و سردشت لردگان، مشغول خدمت رسانی به اهالی می باشند.

 اردوهای جهادی به مدت ۱۰ روز در مناطق کمتر برخوردار خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام /
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۰:۰۳

1 Feb 2020