۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۴۰۸۵
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري:

هشتم شهريور، روز اثبات بي اعتباري ادعاي مبارزه با تروريسم آمريکاست

حادثه هشت شهريور، روز شهادت باهنر و رجايي مهر تأييد ديگري را در بي اعتباري ادعاي آمريکا مبني بر مبارزه با تروريسم بين‌المللي به جهانيان نشان داد.
هشتم شهريور، روز اثبات بي اعتباري ادعاي مبارزه با تروريسم آمريکاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر؛ علي گرجي در اولين جلسه بزرگداشت هشتم شهريور استان با بيان مطالبي از ضرورت پاسداشت اين واقعه گفت: شهيدان رجايي و باهنر سال‌ها در راه گسترش فرهنگ اسلامي و استقرار حاکميت دين الهي مجاهدت و فداکاري نمودند.

گرجي اين حادثه را مهر تأييد ديگري در بي اعتباري ادعاي آمريکا مبني بر مبارزه با تروريسم بين‌المللي دانست و تصريح کرد: اين سرمايه‌هاي ناب انقلاب اسلامي، به شيوه‌اي بسيار ناجوانمردانه به شهادت رسيدند.

وي در بخش ديگري از سخنانش حادثه هشتم تير را به گونه‌اي موجب کنار رفتن نقاب منافقين برشمرد و تصريح کرد: جرم اين شهيدان والامقام تلاش در راه برقراري و تداوم حيات حاکميت اسلامي و خدمت به مردم بود.

علي گرجي تبيين ويژگي‌هاي دولت اسلامي، تبيين کارآمدي نظام مقدي جمهوري اسلامي ايران در مقابله با توطئه‌هاي شيطان بزرگ و تبيين جنايات منافقين کوردل را از جمله ويژگي‌هاي برجسته مراسم سي و چهارمين سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر عنوان کرد و افزود: نقش بصيرت و شناخت دشمن و عمل به هنگام مردم فهيم و قدرشناس ايران اسلامي در بزرگداشت اين روز بايد تبيين شود.

به گفته وي در همين راستا ۹ همايش در مراکز شهرستان‌هاي استان با عنوان«ايران، بزرگترين قرباني تروريسم» (که اين مراسم در شهرکرد مرکز استان با حضور يکي از وزراي محترم دولت برگزار مي‌شود)، در سطح مساجد استان با موضوع شهيدان رجايي و باهنر اسوه‌هاي همدلي و همزباني دولت و ملت و در سطح دستگاه‌هاي اجرايي با عنوان تبيين ويژگي‌هاي دولت اسلامي برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۰:۱۹

27 Dec 2019