۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۲۹۰۳۵
در چهارمين محفل انس با قرآن شهرستان کيار:

تلاوت سه قاري نوجوان، رنگ و بويي معنوي به محفل انس با قرآن در روستاي تشنيز بخشيد

اولين محفل انس با قرآن در روستاي تشنيز با حضور سه قاري نوجوان و جمع کثيري از اهالي روستاي تشنيز در حسينيه سيد الشهدا اين روستا برگزار شد.
تلاوت سه قاري نوجوان، رنگ و بويي معنوي به محفل انس با قرآن در روستاي تشنيز بخشيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار:چهارمين محفل انس با قرآن در شهرستان کيار به ميزباني اهالي روستاي تشنيز در حسينيه سيدالشهدا اين روستا برگزار شد.

در اين مراسم معنوي حضور چشمگيز اهالي روستاي تشنيز، امام جمعه شهرستان کيار و سه قاري برجسته نوجوان از نقاط مختلف کشور باعث شد محفل انس با قرآن با شکوه و معنوي در روستاي تشنيز برگزار شود.

علي شريفي تشنيزي قاري منتخب از روستاي تشنيز به عنوان اولين قاري در اين محفل آياتي از سوره مبارکه شمس را تلاوت کرد و در ادامه آقايان صادق رفعتي قاري ۱۱ساله از روستاي سرچشمه شهرستان جم استان بوشهر و راه يافته به مرحله پاياني برنامه اسرا شبکه قرآن، مجتبي کريمي آذر مرتل و موذن حرم حضرت معصومه و محمد امين بختياري قاري مدعو از استان سيستان و بلوچستان آياتي از کلام الله مجيد را قرائت نمودند.

در پايان اين مراسم با همکاري ستاد برگزاري مراسمات فرهنگي مذهبي روستاي تشنيز و به ابتکار کانون فرهنگي هنري سلام مسجد امام حسين عليه السلام تشنيز به ۱۵دختر و پسر روزه اول هدايايي اهدا شد.

انتهای پیام1022ج /580ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۵:۰۹

2 Jan 2020