۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۳۲۰۹۵
امام جمعه کوهرنگ:

دستگاه سونوگرافي حق مردم کوهرنگ است و هرچه زودتر بايد برگردانده شود

امام جمعه کوهرنگ با گلايه شديد از انتقال پنهاني دستگاه سونوگرافي بيمارستان چلگرد گفت: هر چه زودتر بايد اين دستگاه برگردانده و نصب شود و دو پزشک سونوگراف زن و مرد هم براي خدمت رساني هر چه بهتر بکار گيري گردد.
دستگاه سونوگرافي حق مردم کوهرنگ است و هرچه زودتر بايد برگردانده شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، ضمن عرض تبريک سالروز آغاز امامت حضرت ولي عصر (عج)گفت: همه عالم از فيض وجود امام زمان عج بهره مند ميشود و حتي کساني که ولايت آن حضرت را باور ندارند بطور تکويني سر سفره کرم ايشان هستندمثل جاذبه  که عامل حيات و ثبات زمين و اهل آن است اما باورمندان استفاده هاي بيشتري براساس معرفتشان دارند.


حجت الاسلام طباطبايي ضمن اشاره به تمديد تحريمهاي معروف به داماتو آن را نقض صريح برجام دانست وگفت: جاي تاسف است که عده اي فريب خورده در ايران هنوز هم آن را نقض برجام نميدانند در حاليکه همه ي مسئولين کشور و حتي خود اروپاييها و آمريکاييهاهم اين عهد شکني را قبول کرده اند!

وي گفت: جاي تعجب است که  بعضي مسئولين مذاکرات و به نتيجه رسانندگان برجام که روزي آن را بزرگترين افتخار خود ميدانستند به جاي پذيرش اين مسئوليت و دادن پاسخي صريح و قاطعانه، امروزه به دنبال انداختن مسئوليت ها به گردن رهبري هستند در حاليکه همه ميدانند که رهبري از اول هم به مذاکرات خوشبين و  موافق نبودند و بارها از غير قابل اعتماد بودن آمريکا سخن گفتند و در تمام مراحل تذکرات متعددي دادند و در نهايت هم با نامه اي حاوي ۹ بند نقد  به برجام امضاءشده انتقاد فرمودند.

خطيب جمعه کوهرنگ با اشاره به نامه محرمانه مورخه ۱۳/۸/۹۵ هيئت دولت که رد آن پيرو مصوبه هيئت وزيران در مورخه ۱۲/۸/۹۵ که در بند اول آن از سه وزير و معاون رييس جمهور و رييس بانک مرکزي خواسته شده اعتبار لازم براي ادامه پروژه تونل سوم کوهرنگ و  انتقال آب بهشت آباد تامين شود و در بند دوم از وزير جهاد کشاورزي خواسته شده که نسبت به تعيين خسارت کشاورزان اصفهاني و تامين و پرداخت آن اقدام کنند، بيان داشت: اين در حالي است که با سياست هاي غلط انتقال آب از استان چهارمحال و بختياري و بطور خاص کوهرنگ بيشترين خسارتها را کشاورزان چهارمحالي متحمل شده اند و هيچ اقدامي جهت تعيين و پرداخت خسارت به اين مردم نجيب صورت نگرفته است.

وي در ادامه با بيان اين نکته که، نبايد مسئولين از نجابت مردم استان ما سوء استفاده کنند؛ گفت: به کشاورزان اصفهاني که در چندسال اخير  چندين بار لوله هاي انتقال آب را به بهانه هاي مختلف شکستند و تجمعات غيرقانوني کردند اينگونه توجه و خدمت ميشود آن وقت هيچ کاري براي کشاورزان و مردم نجيب  و قانونمند و وفادار اين استان نميشود، حتي  کارگران تونل سوم کوهرنگ ۸ ماه است که حقوق نگرفته اند، مردم مظلوم منطقه بيرگان ۲۰ سال است که منتظر دريافت خسارتهايشان هستند ولي خبري نيست.

وي همچنين به نامه مورخه ۶/۷/۹۵ مديرکل محترم‌ سازمان محيط زيست به دادستان کوهرنگ مبني بر جلوگيري از ادامه عمليات تونل سوم به دليل نداشتن  و عدم تمديد مجوزهاي لازم  زيست محيطي و همچنين  ايجاد آسيب هاي جدي براي محيط زيست هم اشاره کرد و  و  از دادستان محترم خواست که با جديت در اين مساله اقدامات لازم را  انجام دهد.

طباطبايي با اشاره به برخي بداخلاقي ها و نقدهاي غيرمنصفانه از عملکرد استاندار محترم در بعضي جرايد استان گفت: به جاي ايجاد وحدت و يکدلي براي حمايت همه جانبه از ايشان که بخاطر دفاع سرسختانه و صادقانه از حق آبه استان حتي به شوراي عالي امنيت ملي هم احضار شد اما باز هم با همه توان با مجموعه مسئولان براي احقاق اين حقوق تلاش ميکند اين افراد با گلايه هاي حزبي و شخصي  غالبا هم ناوارد در صدد تضعيف و حاشيه سازي و پرت کردن حواس ديگران به مسائل غير ضروري را هستند که بسيار جاي تاسف است.

طباطبايي با اشاره به افتتاح بيمارستان کوهرنگ گفت: قرار بر استقرار پزشک متخصص در اين بيمارستان بوده و بايد هر چه زودتر اين کار انجام شود و گرنه پزشک عمومي که در درمانگاه اين شهر هم بود.

وي با گلايه شديد از انتقال پنهاني دستگاه سونوگرافي اين  بيمارستان گفت: هر چه زودتر بايد اين دستگاه برگردانده و نصب شود و دو پزشک سونوگراف زن و مرد هم براي خدمت رساني هر چه بهتر بکار گيري گردد.

امام جمعه کوهرنگ با يادآوري سالروز شهادت سومين شهيد محراب حضرت آيت الله دستغيب گفت حافظه تاريخي ملت مومن و انقلابي ما هيچگاه خطابه هاي معرفتي و دعاهاي عارفانه آن شهيد سعيد را فراموش نخواهد کرد.

وي در پايان ضمن تبريک ايام ولادت حضرت خاتم الانبياء عليه السلام وآغاز هفته وحدت گفت:اين هفته عيد همه امت اسلام است و شيعيان و اهل تسنن در همه جاي جهان با وحدت واقعي و همدلي بايد همه نقشه هاي بد خواهان امت اسلام به ويژه تکفيري ها و سلفي هاي وهابي را خنثي کنند و چهره واقعي  و مطهر اسلام را به جهان عرضه کنند


انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۶:۴۰

30 Dec 2019