۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۴۲۷۵

تشکیل 16کمیته بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در فارسان

فرماندار شهرستان فارسان از تشکیل 16 کمیته بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.
تشکیل 16کمیته بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در فارسان
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدی در جلسه شورای اداری ،با تاکید بر لزوم تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم خواستار همکاری لازم تمامی سازمانها و ارگانها با کمیته های تشکیل یافته شد.

وی برگزاری برنامه های شهرستانی و اعزام زائران به مرقد امام خمینی (ره) را از مهم ترین برنامه های ستاد بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در فارسان عنوان کرد.

وی خواستار تدابیر لازم برای تهیه امکانات رفاهی و خدماتی مناسب برای زائران حرم امام راحل شد و افزود: تهیه وسیله ایاب و ذهاب و بسته های فرهنگی ،نصب پارچه در سردرب ادارات، مداحی و سخنرانی در مساجد بخشی از برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) است.

احمدی از برگزاری آیین گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) با حضور تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم ۱۳ خرداد ساعت ۱۰ در مصلی نمازجمعه فارسان برگزار می شود.

وی کمیته ۱۶ گانه ستاد بزرگداشت ارتحال امام را شامل کمیته برگزاری مراسم ،نظارت و بازرسی، بهداشت و درمان ، پشتیبانی، ترتباطات، فرهنگی، حمل و نقل، اعزام سپاه، اطلاع رسانی، نیروی انسانی، بانوان و سیاسی عنوان کرد.

فرماندار فارسان درباره گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است و برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

احمدی به عوامل موثر در پیروزی خرمشهر اشاره کرد و افزود: ایثار رزمندگان و امدادهای غیبی پروردگار از عوامل مهم در فتح خرمشهر بود.
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۶:۳۲

26 Dec 2019