۰
plusresetminus
دولتمردان و سیاسیون با همفکری و همدلی و گره نزدن تمامی مشکلات به تحریم ها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت از مشکلات ارائه دهند.
نظام را ظالم به سران فتنه معرفی کردن موضع کسانی است که همسو با دشمن حرکت می کنند
به گزارش جهانبین نیوز مجتبی صالحی فر کارشناس ارشد علوم سیاسی در یادداشتی نوشت:

ضیافت افطاری رئیس جمهور با 300 نفر از فعالین سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب چهارشنبه سوم تیرماه در حالی برگزار گردید که سه تن از چهره های اساسی هر جریان به بیان اعتقادات خود پرداختند. برگزاری چنین مراسماتی ضمن ارج نهادن و در راستای شعار سال دیدن می توان بسیار مثبت ارزیابی نمود چرا که می تواند مقدمه ای برای (اشداء علی الکفار و رحماء بینهم) دانست و از ظرفیت چنین تعاملاتی برای بسط قدرت در زمینه سیاست خارجه و بالا بردن توان چانه زنی به خصوص در مسائل هسته ای از آن بهره برد و در بعد داخلی نیز می توان با همفکری و همدلی مشکلات مردم به خصوص اقشار ضعیف و کم درآمد را مورد توجه قرار داد و با گره نزدن تمامی مشکلات به تحریم ها راهکارهای مناسبی را برای برون رفت از این مسائل ارائه کرد.

چرا که هر کدام از افراد حاضر در این جلسه هم خودشان سابقه اجرایی داشته اند و به نوعی با اصل مسائل دست و پنجه نرم کرده اند و هم اینکه هر کدام نماینده جریان خاصی از اصولگرایان و اصلاح طلبان و گروه مستقل در جامعه محسوب می شوند.

اما نکته قابل تامل در این ضیافت که کمی اذهان را مشوش می کند تلاش یکی از سخنرانان اصلاح طلب برای تطهیر و دلجویی از ورشکستگان سیاسی است و این مسئله جایی است که کرباسچی می گوید: این سید مظلوم(میرحسین موسوی) کلان نظام را قبول دارد و نیت بدی نداشت. و البته می توان این سخن وی را در خطی که اصلاح طلبان و کارگزاران در وعده های انتخاباتی آقای روحانی داده بودند جستجو نمود، خطی که از ابتدای بر مسند قدرت نشستن آقای روحانی شروع و هر از چند گاهی توسط یکی از چهره های وابسته به این جریانات مدیریت می شود.

در مقابل سخنان تحریک برانگیز کرباسچی عده ای از اصولگرایان حاضر در مجلس اقدام به ترک مجلس نمودند که می توان به مصباحی مقدم اشاره کرد و ایشان دلیل این کار خود را حمایت از سران فتنه در این جلسه می داند. و براستی که این چنین است و برخی می خواهند در پازل دشمن بازی کنند و نظام را ظالم به سران فتنه معرفی کنند ولی در مقابل آن مردم همیشه بیدار و در صحنه کشورمان آماده دفاع از انقلاب و نظام خویش چه در مسائل داخلی و چه در مسائل سیاست خارجی بالاخص مسئله هسته ای و گوش به فرمان رهنمودهای مقام معظم رهبری است.


انتهای پیام/1020ج







ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۱:۳۰

3 Jan 2020