۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۲۲۷۵
کاپیتان بین دو نیمه به رختکن نرفت؛

گزارش تکان دهنده ازپشت پرده شکست استقلال/رحمتی نمی‌خواست بازی کند

تیم فوتبال استقلال در شرایطی بازی برده برابر نفت را با شکست عوض کرد و از جام حذفی کنار رفت که اتفاقات قبل از بازی در رقم خوردن این نتیجه تاثیر مستقیم داشته است.
گزارش تکان دهنده ازپشت پرده شکست استقلال/رحمتی نمی‌خواست بازی کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ استقلال روز گذشته از جام حذفی کنار رفت تا یکی از وعده های مسئولان این باشگاه در این فصل محقق نشود. شکست استقلال مقابل نفت را می توان دراماتیک تلقی کرد. شاگردان منصوریان ابتدا با پنالتی که اکثر کارشناسان داوری آن را اشتباه دانستند از حریف عقب می افتد، سپس این گل را توسط جابر انصاری جبران می کند و بهنام برزای تعویض طلایی منصوریان تیمش را در این بازی برای اولین و آخرین بار از شاگردان دایی پیش می اندازد اما کرنرهای مرگبار مبعلی طی دو دقیقه استقلال را از جام حذفی کنار می زند.

اما همه اتفاقات بازی این نبود که از دریچه جعبه جادویی دیده شد و حتی افرادی که در ورزشگاه بودند آن را ندیدند. پشت پرده این بازی اتفاقاتی داشت که اشاره به آن می تواند باب برخی حاشیه های جدید را در این تیم باز کند. اتفاقاتی که می توان به بخشی از آن در زیر اشاره کرد.

۱- قبل از آغاز بازی و زمان گرم کردن تیم، کاپیتان استقلال توسط یکی از نیمکت نشینان به سرمربی تیم پیغام می دهد به دلیل «بیرون روی» قادر به بازی کردن نیست. منصوریان نیز بعد از چند جمله صحبت کردن با رحمتی، سیدحسین حسینی دروازه بان دومش را به زمین می فرستد تا گرم کند. رحمتی و حسینی با هم گرم می کنند، اما منصوریان که توسط رحمتی شوک خورده بود، برای بازی روی حسینی حساب می کند.

۲- در آخرین لحظات که تیم آماده می شد با حسینی به زمین برود، تصمیم رحمتی عوض می شود و اعلام می کند شرایطش مناسب شده و می تواند بازی کند.

۳- هنگامی که آبی پوشان در رختکن آخرین مراحل آماده سازی شان برای ورود به میدان را می گذرانند و طبق یک رسم متداول و قدیمی در فوتبال ایران در رختکن گرد هم جمع شدند تا با گذاشتن دست روی دست یکدیگر «یاعلی» گویان به زمین بروند، خبری از رحمتی نبود. گویا او در سرویس بهداشتی بوده.

۴- نیمه نخست مسابقه تمام می شود و استقلالی ها که یک بر صفر از حریف عقب بودند وارد رختکن می شوند تا صحبت های سرمربی تیم را بشنوند. اما جای یک بازیکن در رختکن خالی بود. سید مهدی رحمتی بین دو نیمه نیز در رختکن حضور نمی یابد و اصرار اعضای کادر فنی استقلال برای مجاب کردن وی جهت حضور در رختکن بی نتیجه می ماند. رحمتی اعلام می کند سردش است و ترجیح می دهد به جای آن که در رختکن صحبت های منصوریان را گوش کند، بیرون از رختکن کنار شوفاژ بنشیند.

۵- علیرضا منصوریان بعد از آنکه قدری برای بازیکنان تیمش در مورد مسائل فنی صحبت می کند، چند دقیقه فیلم برای بازیکنانش نشان می دهد تا آنها را برای ادامه مسابقه تهییج نماید. این فیلم ها که بیشتر به صحنه های شکست های قبلی استقلال باز می گشت، احساسات بازیکنان را بر می انگیخت. منصوریان با نمایش این فیلم ها به بازیکنانش گفت به خاطر این هواداران اجازه ندهید که این صحنه ها در پایان بازی تکرار شود.

۶- بالطبع او بین نیمه نیز در حلقه اتحاد استقلالی ها قبل از حضور در میدان حضور ندارد.

همه این اتفاقات نشان می دهد در خوشبینانه ترین حالت، کاپیتان استقلال یا به لحاظ روحی و روانی آمادگی حضور در این میدان را نداشته و یا واقعا از بیماری رنج می برده. اما هرچه بوده او بدون تمرکز به میدان رفت و رفتارش نیز طبیعتا باعث بر هم خوردن تمرکز تیمی و حتی اعضای کادر فنی می شود.

منصوریان با توجه به شناختی که به واسطه دو فصل کار کردن با مبعلی داشت و از توانایی های او روی ضربات ایستگاهی و به خصوص کرنرها داشت، در تمرینات پیش از بازی بیشتر از یکصد بار خط دفاعی تیمش را با ضربات کرنر شبیه سازی شده برای کرنرهای مبعلی آماده می کند، اما وظیفه یار سپردن روی ضربات ایستگاهی مبعلی که بر عهده دروازه بان است در آن دو سه دقیقه طوفانی نفت به خوبی انجام نمی شود تا خط دفاعی استقلال دچار سردرگمی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نظر می رسد اتفاقات دیگری در استقلال رخ داده که تاثیرات آن قبل از شروع دیدار برابر نفت عیان شده است. شاید اعلام غیررسمی فهرست مازاد استقلال که یک بازیکن نیمکت نشین مورد حمایت بزرگترها در آن بوده باعث این دلخوری ها شده است. شاید هم برخی اتفاقات داخلی دیگر باعث این لجبازی ها شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۹:۴۰

4 Jan 2020