۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۴۱۲۷۵
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان

دهه فجر، دهه تجديدقواي نيروهاي انقلابي و تجديد ميثاق ملت با انقلاب است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: انقلاب اسلامي ايران اثبات کرد که اسلام مي‌تواند ملت‌هاي مستضعف و محروم را از دست متجاوزان و ستمگران زمان برهاند و به عزت برساند.
دهه فجر، دهه تجديدقواي نيروهاي انقلابي و تجديد ميثاق ملت با انقلاب است
حميد يزداني در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز پيرامون بزرگداشت ايام‌الله دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي گفت: دهه فجر فرصتي براي تبيين اهداف و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و بهترين فرصت براي بازخواني فصلي از تاريخ اين مرزوبوم است که با شکوهترين لحظات تاريخ اين مملکت را رقم‌زده است. دهه فجر فرصتي بسيار مناسب براي تجديدقواي نيروهاي انقلابي و تجديد ميثاق ملت با انقلاب است.

سرهنگ دوم پاسدار حميد يزداني در ادامه از برگزاري نزديک به 150 عنوان برنامه در سپاه فارسان و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج زيرمجموعه خود خبر داد و گفت: برنامه‌هاي متنوعي نظير برگزاري نمايشگاه‌هاي متنوع نظير نمايشگاه عکس، صنايع‌دستي، نمايشگاه دستاوردهاي چهل‌ساله انقلاب و همچنين برگزاري بيش از 50 نشست بصيرتي و نهضت روشنگري در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج و برگزاري مراسم جشن انقلاب در سطح شهرستان و برگزاري مسابقات ورزشي جام دهه فجر، غبارروبي قبور مطهر شهدا و ديدار با خانواده شهدا و ... ازجمله برنامه‌هايي هستند که به مناسبت ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وي عنوان کرد: برنامه‌هاي دهه‌ي فجر به‌خصوص در روز آغاز اين دهه يعني دوازدهم بهمن‌ماه بايد بسيار پرمحتوا و هنرمندانه برگزار شود و با توجه به مصادف شدن دهه فجر امسال با ايام غم‌بار دهه فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برنامه‌ها بايد ماهيت فاطمي داشته باشند و شأن و منزلت حضرت فاطمه الزهرا (س) حفظ گردد.

وي در پايان يادآور شد: افتخار بزرگي است که در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري اين انقلاب را اداره مي‌کنيم و خدمت رسان ملت شريف ايران هستيم، شهدا با تأسي از اعمال و رفتار حضرت امام حسين (ع) درس فداکاري و وفاداري را آموخته و در عمل نيز به اثبات رساندند و درراه دفاع از ارزش‌هاي اسلامي ان شاالله همه با حفظ حجاب اسلامي و سلاح علم و ايمان خود به جنگ نرم‌افزاري دشمنان بپردازيم که اين مايه عزت، افتخار و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران خواهد بود

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۹:۳۳

30 Dec 2019