۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۳۱۶۴۵
نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ:

ما جنگ طلب و اهل خشونت نيستيم ولي اگر از دشمنانمان غلطي سر بزند جوابي کوبنده خواهيم داد

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در جمع بسيجيان کوهرنگ گفت: ما جنگ طلب نيستيم، اهل خشونت نيز نيستيم ولي اگر از دشمنانمان غلطي سر بزند جوابي کوبنده خواهيم داد.
ما جنگ طلب و اهل خشونت نيستيم ولي اگر از دشمنانمان غلطي سر بزند جوابي کوبنده خواهيم داد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام صادق نيکنام، نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ در جمع بسيجيان شهرستان کوهرنگ گفت: خدا در قرآن آيه 60 سوره انفال مي فرمايد، (واعدولهم من قوه) دستور همه جانبه به مسلمانان مي دهد که براي مقابله با دشمنان و کفاري که از هيچ گونه توطئه عليه شما فرو گذار نيستند، هر نوع سلاح و امکانات را فراهم سازيد و آماده مقابله با دشمن باشيد.

حجت الاسلام نيکنام بيان داشت: شيوه و سنت همه پيامبران الهي  که حکومت بنا کردند بر اين بود که ابتدا براي تقويت حکومت خود اقدام به تشکيل و ساماندهي نيروهاي نظامي خود مي کنند، حضرت رسول اکرم (ص) پس از استقرار در مدينه النبي و تشکيل حکومت اسلامي مسلمانان را براي مقابله با هرگونه تجاوز کفار قريش آماده کرده اند، حضرت داود (ع) نيز ارتشي بسيار قوي براي مقابله با دشمنان داشتند که به تجهيز ارتش بسيار اهميت مي دادند.

وي افزود: ما جنگ طلب و اهل خشونت نيز نيستيم ولي اگر از دشمنانمان غلطي سر بزند جوابي کوبنده خواهيم داد و اين دفاع است نه جنگ طلبي، عقل و شرع مقدس نيز بر آمادگي همه جانبه براي دفاع در مقابل دشمنان تاکيد دارد.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ  با اشاره به سخن مقام معظم رهبري که مي فرمايند، آنکه از موجوديت و پيشرفت و سازندگي دفاع مي کند نيروهاي مسلح ما هستند، افزود: آنچه دشمنان را مجبور کرد پاي ميز مذاکره بنشیند علاوه بر قدرت علمي و اقتصادي و فناوري هسته اي ما، قدرت نظامي ما نيز بوده است.

نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ تصريح کرد: دو عامل، قدرت نيروهاي مسلح و آمادگي آن از دلايل پيروزي، موفقيت و پيشرفت انقلاب ما بوده و خواهد بود اما ديگري که از همه مهمتر است، اطاعت از ولايت فقيه است.

صادق نيکنام با بيان اينکه ما بسيجيان درد و بلاي رهبر را به جان خريداريم، افزود: قدرت واقعي ما ولايت ماست، بدخواهان نظام، انقلاب و رهبري بدانند که ولايت بسيجياني دارد که آماده اند در راه ولايت و گوش به فرمان ولي خود در حفظ ارزش هاي انقلاب تا آخرين نفس ايستادگي کنند.


انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۱:۴۳

6 Jan 2020