۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۱۴۶۵
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد:

۱۳ آبان یعنی روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکا

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: سیزدهم آبان یعنی روزتجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ما و روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکاست.
۱۳ آبان یعنی روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکا
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز همه ما بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ضمن شرکت گسترده در راهپیمای ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را به استکبار جهانی اعلام می داریم.

وی تصریح کرد: در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به روزهای سرنوشت سازی نزدیک می‌شد همه اقشار مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان، سعی در ایفا کردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند، در این میان دانش‌آموزان و نوجوانان شور و حال دیگری داشتند.

مولوی ادامه داد: دانش‌آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

وی یادآور شد: به خاطر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز، این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

وی اذعان داشت: روز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه طبق روال گذشته جهت راهپیمایی عظیم از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان ۱۲ محرم به سمت امام زادگان دو خاتون راهپمایی را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۶:۰۶

12 Jan 2020