۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۳۷۴۰۵
امام جمعه شلمزار:

وحدت رمز سيادت و آقايي مسلمين / 16آذر يادآور مبارزه عملي روشنفکران با ظلم و تجاوز و استبداد است

اولين نماز جمعه شلمزار به امامت حجت الاسلام يدالله زماني امام جمعه جديد شهر شلمزار اقامه شد.
وحدت رمز سيادت و آقايي مسلمين / 16آذر يادآور مبارزه عملي روشنفکران با ظلم و تجاوز و استبداد است
به گزارش چهانبین به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام  "يدالله زماني" در اولين حضور خود در جايگاه امام جمعه شلمزار به تشريح تجارت معنوي و آثار آن پرداخت و گفت: همانگونه که در امور مادي تجارت و داد و ستد ميکنيم، حساب سود و زيان مي کنيم، در تلاشيم سود بيشتري عايدمان شود در امور معنوي نيز تجارت وجود دارد و خوشا به حال کساني که در تجارت معنوي هم حساب سود و زيان کنند.

وي افزود: عمل به دستورات الهي خود تجارتي سودمند است، تجارتي که ضرر و زيان در آن نيست، تجارتي که باري تعالي خود سود آن را تضمين نموده است پس اگر با وجود اين ضامن راستين کسي در تجارت معنوي کاهلي کند زيانکار است.

امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه شلمزار با اشاره به فضيلت روز جمعه بر ديگر ايام هفته گفت: روز جمعه بهترين روز هفته است، حسنات کارهاي خير در روز جمعه دو چندان مي شود و عقوبت کارهاي بد هم در اين روز بيشتر است پس دقت داشته باشيم همانطور که در ديگر روزهاي هفته به انجام کارهاي خيز و نيکو اهتمام داريم و از انجام کارهاي بد دوري مي کنيم در اين روز دقا و توجه بيشتري به خرج دهيم.

حجت الاسلام زماني با تبريک فرارسيدن هفته وحدت پيشاپيش تولد پيامبر مهر و رحمت حضرت محمد صلوات الله عليه و آله و ولادت با سعادت امام صادق عليه السلام گفت: وحدت شرط اصلي پيروزي مسلمانان بر دشمنانشان است و بايد همه مسلمانان متحد و يکپارچه در برابر کفر و ظلم بايستند.

وي به مناسبت ۱۰آذر سالروز شهادت شهيد مدرس و روز مجلس هم اشاره کرد و گفت: آيت الله مدرس به عنوان نماينده مردم در شرايطي که خفقان و اختناق فضاي کشور را پر کرده بود صداي مردم در مجلس شوراي ملي بود و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز بايد مدرس را الگوي خود قرار دهند و مانند او در دفاع از منافع دين و مردم و کشور قانونگزاري کنند.

امام جمعه شلمزار به ۱۶آذر روز دانشجو هم اشاره کرد و گفت: بايد ۱۶آذر تا ابد در تاريخ ايران اسلامي ثبت و ظبط شود و هميشه باد و نام شهداي دانشجويي که نخواستند در برابر ظلم و ستم و تجاور آمريکا و انگليس عقب نشيني کنند زنده نگاه داشته شود

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۹:۳۴

26 Dec 2019