۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۴۴۳۵
مدیرکل جهاد کشاورزی استان خبر داد

افتتاح 5 پروژه کشاورزی در شهرستان فارسان/ اختلاف کشاورزان با منابع طبیعی بررسی شد

رئیس جهاد کشاورزی استان در بازدید از بخش کشاورزی شهرستان فاسان از افتتاح 5 پروژه در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این پروژها مبلغ دو میلیارد دویست ملیون تومان پیش بینی شده است.
افتتاح 5 پروژه  کشاورزی در شهرستان فارسان/ اختلاف کشاورزان با منابع طبیعی بررسی شد
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر ذبيح اله غريب مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری قلعه تکي در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: هدف از سفر به شهرستان فارسان را بررسي پروژه هاي بخش کشاورزي دانست و افزود: پروژه هايي که در سطح شهرستان از اعتبارات بخش کشاورزي استفاده مي کنند پنج پروژه هستند ازجمله پروژه آبياري تحت فشار اراضي گوجان، انتقال آب گشنگان جونقان، اراضي بکان، اراضي 182 هکتاري شهر چليچه و اراضي روستاي کران که اين طرح‌ها با اعتباري بالغ بر 2 ميليارد و 200 ميليون تومان به بهره برداري خواهند رسيد.

وي خاطرنشان کرد: در اين شهرستان به علت بارنگي هاي بسيار خوبي که داريم بحث کشت گياهان داروئي وتوسعه باغات ديم را نيز در دست اقدام خواهيم داشت.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان تصريح کرد: در اين سفر به موضوع وبحث اختلاف کشاورزان با منابع طبيعي که در مورد اراضي و تقسيم بندي زمين هاي کشاورزي آنها با منابع طبيعي بوده پرداختيم که قرار شد براساس نقشه هاي موجود اين اختلافات حل و پايان پذيرد.

غریب امروزه کشاورزي و توسعه کشاورزي به‌عنوان موتور محرکه و نيروي پيش برنده توسعه به طور عامل و توسعه روستايي به طور خاص مي باشد، اما با توجه به پيامدهاي ناگواري که نظام هاي کشاورزي متعارف در بعد محيط زيست دارد، رسيدن به کشاورزي پايدار، بسيار حياتي است، اولين گام در نيل به اين مقصود، ارزيابي ميزان پايداري نظام هاي کشاورزي است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۴۵

30 Dec 2019