۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۳۴۹۸۵
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

گاهي افراد دور از مسئوليت ها هستند/فرمايشات آقاي رئيس جمهور شبيه وعده هاي نامزدهاي انتخاباتي است

امام جمعه کوهرنگ گفت: بارها عرض کردم که گاهي وقت ها فرمايشات آقاي رئيس جمهور شبيه وعده هاي نامزدهاي انتخاباتي است که گويا کار را به کسي ديگر محول مي کند و ظاهرا کسي ديگر ضمام کار را در دست دارد
گاهي افراد دور از مسئوليت ها هستند/فرمايشات آقاي رئيس جمهور شبيه وعده هاي نامزدهاي انتخاباتي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار کوهرنگ خبر، حجه الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته شهرستان با اشاره به ديدار مردم با مقام معظم رهبري گفت: بارها عرض کردم که گاهي وقت ها فرمايشات آقاي رئيس جمهور شبيه وعده هاي نامزدهاي انتخاباتي است که گويا کار را به کسي ديگر محول مي کند و ظاهرا کسي ديگر ضمام کار را در دست دارد که مي گويد بايد اينجوري يا اونجوري شود، در حالي که اين خطاب ها بقول فرمايشات مقام معظم رهبري به خود آقاي روحاني است.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ با بيان اينکه گاهي افراد دور از مسئوليت ها هستند، بيان داشت؛ مشکل اقتصاد و اشتغال مشکل ملي است، خيلي از موضوعات کلان در اختيار دولتمردان است که بايد توقعات و وعده ها را عملياتي کنند.

وي با تقدير از 151 نماينده مجلس که با امضا نامه خواستار لغو سند 2030 شدند، افزود؛ اين کار حرکت ولايتمدارانه و خردمندانه اي است، خط قرمز ما رهبري است وقتي ولي امر مسلمين جهان مي فرمايد فلان سند برخلاف موازين ملي و اسلامي است و جمهوري اسلامي نبايد زير بار آن برود يعني بايد لغو شود.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه کساني که در اين قضيه سهل انگاري کردند شديد برخورد شود، افزود؛ کسي که باعث مي شود يک سند نا متعارف با عرف و فرهنگ جامعه ما بصورت رسمي در محترمانه ترين مجموعه ما ( آموزش و پرورش ) مغايرت داشته باشد پافشاري کند.

وي با اشاره به تصويب تحريم‌هاي جديد مجلس سنا عليه ايران گفت: اين موضوع موضوعي تکراري است و نشان‌ دهنده نقض برجام و بي‌ عهدي آمريکا و غير قابل اعتماد بودن آنها است و برخي از مسؤولان نظام نمي‌ خواهند اين موضوع را بپذيرند.
 
طباطبايي با اشاره به اينکه اين چندمين قطعنامه عليه ايران و در راستاي نقض برجام است خاطرنشان کرد: بارها شاهد اين بوده‌ايم که کشورهاي غربي خود به صورت رسمي و غير رسمي اعلام کرده‌اند که برجام از سوي خود آن‌ها نقض شده است اما مسؤولان ما حاضر نيستند اين موضوع را بپذيرند و در اين ميان مهم‌ترين مبحث کارهايي است که باعث تحقير ملت ايران مي‌شود و اين موارد نبايد باعث سرافکندگي ملت ايران شود، چرا که ملت بزرگ و عظمتي است و نبايد زير بار چنين مسائلي برود و امروز ايران ضعيف نيست بلکه کشوري بسيار مقتدر و قوي است که در اين همه آتش و جنگ در منطقه خاورميانه با آرامش و ثبات امنيتي ويژه در حال گذراندن امورات خود است.

سيد شهاب الدين طباطبايي با اشاره به 30 خرداد 73 سالروز بمب گذاري در حرم مطهر رضوي تصريح کرد؛ در روزي که زائران دلباخته به پابوسي علي ابن موسي الرضا (ع) آمده بودند منافقين کور دل با انفجار بمب عده اي از عاشقان اهل بيت را به شهادت رساندند و دل مردم ايران را بدرد آوردند.
خطيب نماز جمعه کوهرنگ گفت؛ ملت ما سالهاست داغدار اين مصيبت هاست اما ذره اي در اراده آن خلل وارد نشده است اگر خون دل بوده ما خورده ايم، اگر داغ دل بوده ما ديده ايم، اينها در تاريخ انقلاب فراوان است که عزم ما را جزم تر مي کند.

انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۰:۱۲

29 Dec 2019