۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۳۹۹۳۵
فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري:

بزرگترين افتخار براي پليس، خدمت بي منت به جامعه و ملت شريف ايران است

فرمانده انتظامي استان چهار محال و بختیاری گفت: افزايش ارتباط با مردم نشان دهنده اعتماد آنان به اين نيروي خدوم است و هدف اصلي ما باید همواره مردم داري و مردم محوري در همه کارها و ماموريت ها باشد.
بزرگترين افتخار براي پليس، خدمت بي منت به جامعه و ملت شريف ايران است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده در كميسيون تحول کوپ فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان با بیان به اینکه بزرگترين عبادت در جمهوري اسلامي خدمت به مردم است، اظهار داشت: شأن شغل پلیس از جايگاه بالايي در نظام مقدس جمهوري اسلامي برخوردار است؛ لذا در همه شرايط، اين شغل مقدس را با هيچ چيز عوض نکنید و خدمت صادقانه و بي منت، مهم ترين مولفه در كسب اعتماد مردم است.

وی بهترين عمل و اقدام پليس، ارائه خدمت بدون منت و صادقانه به مردم دانست و گفت: همان طوري که خداوند بدون منت تمام مخلوقات را بهره مند مي کند، ما نيز بايد بدون منت و با تلاش و مجاهدت به مردم عزيز و آحاد جامعه، خدمت کنيم.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اینکه امنيت يک پديده و موضوع بسيار حساس مهم و عمومي است و به قشر خاصي تعلق ندارد، خاطر نشان كرد: بزرگترين افتخار براي پليس، عشق به ولايت فقيه و خدمت بي منت به جامعه و ملت شريف ايران است.

این مقام ارشد انتظامی، ايمان و اعتقاد به خدا، التزام به ولايت فقيه، تلاش برای ارائه خدمت بي منت به مردم را از جمله ويژگي هاي برجسته كاركنان پليس برشمرد و افزود: افزايش ارتباط با مردم، نشان دهنده اعتماد آنان به اين نيروي خدوم است و هدف اصلي ما باید همواره مردم داري و مردم محوري در همه کارها و ماموريت ها باشد.

سردار غلامزاده افزود: همه مردم و مسئولان بايد در تمامي صحنه‌ها آمادگي کامل براي همکاري مستقيم و متقابل با نيروي انتظامي در ايجاد امنيت اجتماعي کشور داشته باشند و اين سرمايه اجتماعي در سايه مشارکت مردم ايجاد مي‌شود.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان با بيان اينکه به حول و قوه الهی امنیت خوبی در کشور وجود دارد و همه باید قدردان این نعمت بزرگ و ارزشمند باشیم، گفت: با اتحاد بين اقشار مختلف مردم و مسئولان، دشمن نمی تواند امنیت ایران اسلامی عزیز را خدشه دار کند و این آرزو را به گور خواهد برد.

انتهاي پیام1026ج /630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۵:۱۹

27 Dec 2019