۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۱۱۷۸
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد مطرح کرد؛

ایجاد اشتغال و بازگشت به سبک زندگی اسلامی ایرانی راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد کارآفرینی و بازگشت به سبک زندگی اسلامی ایرانی را از جمله راههای مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
ایجاد اشتغال و بازگشت به سبک زندگی اسلامی ایرانی راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سید محمد موسوی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد با اشاره به برخی آسیب های پیش روی جامعه گفت: متاسفانه مصرف مواد مخدر، طلاق، قاچاق کالا و ارز از جمله آسیب هایی است که به طور جدی کشور را تهدید می کند.

موسوی اظهار کرد: 42 درصد تریاک دنیا در ایران مصرف می شود و ایران یکی از مصرف کننده های اصلی شیشه در دنیاست و در سال گذشته در طلاق چهارمین کشور دنیا بودیم.

وی با اشاره به افزایش روز افزون جرایم مالی و کلاهبرداری های رایانه ای از هزینه کردن 870 میلیارد تومان برای فالگیری در کشور خبر داد.

دبیر هیات نظارت و بازرسی حقوق شهروندی استان با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های پاک در زمینه مصرف مواد مخدر است، گفت: نباید خودمان را با این حرف‌ها گول بزنیم چون این استان نسبت به گذشته پاکی خود را از دست داده است.

وی گفت:در ۱۰ سال گذشته از ۲۴ ازدواج در استان چهارمحال و بختیاری تنها یک طلاق اتفاق می‌افتاد، ولی در حال حاضر از هر ۱۰ ازدواج یکی منجر به طلاق می‎شود.

موسوی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری جزء اولین استان‌های کشور است که اقدام به آموزش‌های مهارت‌های قبل از ازدواج کرده تاکید کرد: از اردیبهشت امسال ۷ هزار نفر به این مراکز مراجعه کرده و از این آموزش‌ها بهره برده‌اند.

موسوی ایجاد اشتغال و کارآفرینی و بازگشت به سبک زندگی اسلامی ایرانی را از جمله راههای مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی ترویج ازدواج پایدار و هدایت شغلی متناسب با شخصیت فرد را نیاز مبرم جوانان دانست و بیان کرد: در باب مقابله با آسیب های اجتماعی نقش آموزش و پرورش در مهارت آموزی بسیار مهم و اساسی است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۶:۵۶

10 Jan 2020