۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۳۳۱۴۸

جشنواره ققنوس در چهارمحال و بختياري برگزار شد

جشنواره فرهنگي هنري «ققنوس» ويژه دانشجويان، به صورت فردي، گروهي و تشکل هاي دانشجويي، از سوي بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري در تالار امام خميني (ره) دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد برگزار شد.
جشنواره ققنوس در چهارمحال و بختياري برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ جشنواره فرهنگي هنري «ققنوس» ويژه دانشجويان، به صورت فردي، گروهي و تشکل هاي دانشجويي، از سوي بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري در تالار امام خميني (ره) دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد برگزار شد.

اين جشنواره شامل چهار بخش فرهنگ و رسانه، ادبيات، هنرهاي تجسمي و سينما، با موضوعات سبک زندگي اسلامي ايراني، امر به معروف و نهي از منکر، جمعيت، آسيب هاي شبکه هاي ماهواره اي و شبکه هاي اجتماعي، و اقتصاد مقاومتي است.

ارسال بیش از 129 اثر به دبیرخانه جشنواره ققنوس

منوچهر ذوالفقاري، مسئول بسيج دانشجويي استان از تعداد آثار رسيده به دبيرخانه اين جشنواره خبر داد و گفت: جشنواره فرهنگي، هنري و دانشجويي ويژه دانشجويان و فارغ‌التحصيلان استان چهارمحال و بختياري در پنج بخش مختلف همزمان با دهه فجر سال جاري برگزار شد.

وي عنوان کرد: بيش از ۱۲۹ اثر با موضوعات اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل، ملزومات فرهنگي اقتصاد مقاومتي، مبارزه با مفاسد اقتصادي، اقتصاد مقاومتي و هنر، فاصله طبقاتي، رابطه دانشگاه و بازار کار، شرکت‌هاي پژوهش‌محور و... به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري با اشاره به ارسال آثار از دانشگاه‌هاي مختلف تصريح کرد: اين آثار در هفته نخست بهمن‌ماه ارزيابي و از برترين‌ها در سالروز بيعت بختياري هاي استان با امام خميني (ره) تجليل بعمل آمد.

آثار برگزیده جشنواره ققنوس در جشنواره کشوری حضور می یابند

مجيد کياني، دبير اجرايي اين جشنواره نيز در حاشيه آيين اختتاميه در گفت و گو با منطقه آزاد، شناخت و کمک به پرورش استعدادهاي فرهنگي هنري دانشجويان، تقويت معرفت ديني و ترويج فرهنگ و تمدن اصيل جامعه اسلامي، توسعه فعاليت هاي فرهنگي اجتماعي، مسئوليت پذيري و همدلي در بين دانشجويان، زمينه سازي براي تربيت نيروي انساني مبتکر و خلاق، و ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين دانشجويان و محيط هاي آموزش عالي استان، را از اهداف برگزاري اين جشنواره دانست.

وي اذعان داشت: آثار برگزيده اين جشنواره علاوه بر تقدير، براي شرکت در جشنواره سراسري به سازمان بسيج دانشجويي کشور ارسال مي شود.

گفتني است مهمان و سخنران اين جشنواره روح الله فاطمی نسب، مسئول رسانه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها بود.

وي فعال حوزه سينما و فارغ التحصيل رشته تهيه کنندگي و کارگرداني سينما از دانشگاه صدا و سيما است و در سخنانش به اهميت و تبيين جايگاه سينما و جشنواره سراسري فيلم فجر پرداخت.


انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۱:۳۸

1 Jan 2020