۰
plusresetminus
کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه روند ساخت سریال حضرت موسی(ع) کند پیش می رود،گفت: عدم همکاری مسئولان صداوسیما برای تخصیص بودجه برای ساخت سریال حضرت موسی(ع)،یکی از مهمترین مشکلات ماست.
عدم همکاری مسئولان صداوسیما برای ساخت سریال حضرت موسی(ع)/اگر بودجه مان را ندهند، این سریال را از طریق بخش خصوصی می سازیم/اسپانسر داریم اما صد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با «تهران نیوز» با اشاره به ساخت سریال حضرت موسی(ع) اظهار داشت:‌ قرار بود که مرحوم سلحشور سریال حضرت موسی (ع) را بسازند که عمرشان جوابگو نبود و بعد از فوت وی، به بنده پیشنهاد دادند که این سریال را بسازم و من هم پذیرفتم اما باید اعلام کنم که تا به الان، این فیلم به جایی نرسیده است، چرا که مسئولان صداوسیما هنوز موافقت نکرده اند که بودجه این سریال را پرداخت نمایند و متاسفانه بودجه کمی برای این سریال در نظر گرفته اند ویقینا در صورت کسر بودجه، نمی توان سریالی حرفه ای و در شان سریال های قرآنی اثرگذار ساخت.

وی ادامه داد:ما برای ساخت سریال حضرت موسی(ع)،یک تیم حرفه ای تشکیل داده ایم و تلاش داریم که از بازیگران ایرانی وخارجی برای ساخت این فیلم استفاده کنیم اما متاسفانه مسئولان صداوسیما همکاری خوبی از نظر بودجه با ما ندارند و یقینا اگر هزینه ها تامین نشود، فیلم غیرحرفه ای ساخته می شود و در آن روز، همین مسئولان از عملکرد ما انتقاد خواهند کرد که چرا فیلم را به بهترین شکل ممکن نساختیم.

شورجه در ادامه با بیان اینکه برخی مسئولان صداوسیما موافق کارکردن با گروه آنها نیستند، اظهار داشت:به اعتقاد بنده، مسئولان تلویزیونی قصد دارند که با اختصاص بودجه کم به این سریال، باعث شوند که سنگر را خالی کنیم و بعد مدعی شوند که عوامل ساخت فیلم حضرت موسی(ع) میدان را خالی کرده اند و از طرفی دیگر، ناگزیر هستند که این سریال را بسازند و گروه ما هم اعلام کرده که سنگر را خالی نخواهند کرد و ما اهل جنگ و سنگریم و به هیچ وجه میدان را خالی نمی کنیم.

این کارگردان سینما و تلویزیون تاکید کرد: متاسفانه به دلیل برخی بداخلاقی ها و همچنین عدم همکاری مسئولان تلویزیونی،شاهد نارضایتی بسیاری از بازیگران و عوامل فیلم ساز از وضعیت موجود هستیم.

وی افزود: ما بدون بودجه صداوسیما هم قادر به ساخت سریال حضرت موسی(ع) هستیم، چرا که حامی و اسپانسر خودمان را پیدا کردیم و این اسپانسر اعلام کرده که صددر صد هزینه ساخت این فیلم را پرداخت می کند اما مسئولان صداوسیما اجازه نمی دهند که فیلمنامه را در اختیار اسپانسرمان قرار دهیم و عمده ترین دلیلش هم نفسانی است و منطقی ندارد.

شورجه گفت: مسئولان تلویزیون گفته اند که ما باید برخی بندهای فیلمنامه سریال حضرت موسی(ع) را خلاصه کنیم و معجزات پیامبر را کوتاه کنیم و در ساخت این سریال، از بازیگران خارجی استفاده نکنیم و تا می توانیم، جلوه های ویژه این سریال را کم کنیم و یقینا این مسائل باعث می شود که این فیلم نتواند اثرگذاری خوبی بر روی مخاطبان داشته باشد.

کارگردان سینما در پایان خاطرنشان کرد: اگر تلویزیون بودجه این سریال را پرداخت نکند، این سریال را با همکاری بخش خصوصی می سازیم و یا اینکه از طریق نمایش خانگی، سی دی های این فیلم را به فروش می رسانیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۰:۱۱

8 Jan 2020