۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۶۵۹۸
امام جمعه موقت شهرکرد:

ضرورت اتحاد جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی/سران کشورهای اسلامی منطقه بیدار شوند

از خداوند می‌خواهیم که سرمداران غافل کشورهای اسلامی منطقه را هدایت کند و چنانچه قابل هدایت نیستند هرچه زودتر آن ها را از صحنه روزگار محو کند.
ضرورت اتحاد جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی/سران کشورهای اسلامی منطقه بیدار شوند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز عید فطر شهرکرد با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: عید فطر یکی از بزرگترین عیدهای ما مسلمانان و جشن پیروزی انسان در مسیر بندگی است.

وی، کسب تقوا را از مهمترین اهداف فلسفه روزه در دین اسلام دانست و گفت: امید می‎رود این توفیق را به عنوان یک ارمغان ارزشمند و شکوهمند برای روزها و ماه‌های آینده خود حفظ کنیم.

فاطمی در ادامه با اشاره به مشکلات و معضلات جامعه، تصریح کرد: کمبود آب و خشک شدن منابع آبی از مهمترین معضلات جامع کنونی ما است.

امام جمعه موقت شهرکرد، بی‎توجهی به مصرف بهینه آب را یکی از مهمترین عوامل خشکسالی دانست و افزود: کفران نعمت و ناسپاسی خدا از دیگر عواملی است که به واسطه آن بارش نزولات آسمانی کاهش می‎یابد و منجر به خشکسالی می‎شود.

فاطمی در خطبه دوم با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،بر ضرورت بیداری سران کشورهای اسلامی منطقه تاکید کرد و گفت: از خداوند می‌خواهیم که  سرمداران غافل کشورهای اسلامی منطقه را هدایت کند و چنانچه قابل هدایت نیستند هرچه زودتر از صحنه روزگار محو شوند.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم کشور در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی بار دیگر با بیداری خود حماسه بزرگی خلق کردند.

فاطمی خاطرنشان کرد: در این عید بزرگ از خداوند متعال می‎خواهیم تا هرچه زودتر شاهد پیروزی مسلمانان باشیم و دل امام زمان(عج) از این پیروزی شاد شود.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۰:۳۵

8 Feb 2020