۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۲۷۵۷۸
مدير آموزش و پرورش فارسان:

استقرار 44 شعبه اخذ رأي در مدارس شهرستان فارسان

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان از استقرار 44 شعبه اخذ رأي در مدارس شهرستان فارسان خبر داد.
استقرار 44 شعبه اخذ رأي در مدارس شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داراب احمدي، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن بسترهاي مناسب در راستاي برگزاري انتخابات خبرگان رهبري ومجلس شوراي اسلامي، 44 آموزشگاه شهرستان فارسان ميزبان شعب اخذ راي مي‌باشد.
 
 داراب احمدي افزود: تلاش در جهت فراهم آوردن بستر مناسب براي برگزاري انتخابات باشکوه و حضور گسترده ملت در پاي صندوق‌هاي رأي، کار بسيار ارزشمندي است که حفظ و سربلندي نظام اسلامي را به دنبال خواهد داشت.
 
وي گفت: همه افراد از گرايش‌هاي سياسي مختلفي برخوردار هستند ولي همه ملت با هر گرايشي و حزبي بايد در يک فعاليت جمعي به همگان نشان دهيم که راز استقامت، حفظ و استمرار اين نظام اسلامي پشتوانه قوي مردمي است که در زمان‌هاي حساس اين قدرت و حمايت را به خوبي نشان داده‌اند.
 
مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان، از عموم فرهنگيان و دانش‌آموزان رأي اولي براي حضور پرشور و باشکوه در انتخابات دعوت کرد و تصريح کرد: در هفتم اسفندماه بار ديگر مردم دنيا بعد از گذشت 37سال از انقلاب ايران خواهند ديد که مردم فهيم اين کشور با حضور چشم‌گير در پاي صندوق‌هاي رأي بار ديگر به نظام جمهوري اسلامي ايران رأي "آري" خواهد داد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۰۳

27 Dec 2019