۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۰۸۱۸
بیانیه اداره کل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختیاری:

22 بهمن یادآور حضور حماسی و غیرتمندانه مردمی است که به فرمان امامشان لبیک گفتند

اداره كل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري با صدور اطلاعيه‌اي از عموم مردم براي شركت پرشور در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن، سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي دعوت کرد.
22 بهمن یادآور حضور حماسی و غیرتمندانه مردمی است که به فرمان امامشان لبیک گفتند
به گزارش جهانبین نیوز، در این بیانیه آمده است:

زجاء الحق مسلم بود و پیدا که ان الباطل کان زهوقا
دهه فجر آیینه ای است به پهنای تمام هستی و به بلندای تاریخ که در پیشگاه عاشقان حق و حقیقت و عدالت خواهی و خدامحوری به رهبری معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گشوده شد تا دل های تشنه ی حق را به سوی خویش بخواند و ظلم ستیزی و یاوری مظلومان را علم داری کند.

این بیانیه می افزاید: دهه مبارک فجر یادآور حضور حماسی و غیرتمندانه مردمی است که به فرمان امامشان لبیک گفتند و با دست های خالی و مشت های گره کرده نظام ستم شاهی را از پای درآوردند و در مقابل گلوله ها قد علم کردند تا اسلام از پای نیفتد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز با تأسی و پیروی از شهیدان گلگون کفن ما می آییم تا به جهانیان به ویژه آمریکای جهانخوار و اسراییل کودک کش اعلام کنیم که دست هایمان بسته نیست و این دست های ما غیورانه تا جان در بدن داریم در بیعت با ولایت و در این راه از دل و جان مایه می گذارند.

اداره کل تبليغات اسلامي استان به همراه تشکل های مردمی، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی مردمی؛ با تبريك فرارسيدن ۲۲بهمن ماه از همه مردم درخواست مي‌كند كه باحضور گسترده و انقلابي خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل و شهداي انقلاب اسلامي تجديد بيعت دوباره کنند.
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۳:۳۱

30 Jan 2020