۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۲۹۸۲۸
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران چهارمحال و بختیاری حق شکایت از رسانه‌ها و خبرنگاران را ندارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران حق شکایت از رسانه‌ها و خبرنگاران را ندارند و اگر کسی در گذشته شکایت کرده باید شکایت خود را پس بگیرد و در این زمینه قضاوت را بر عهده وجدان خود خبرنگار و مدیر مسئول رسانه مربوطه و افکار عمومی قرار دهد.
مدیران چهارمحال و بختیاری حق شکایت از رسانه‌ها و خبرنگاران را ندارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در آئین بزرگداشت خبرنگاران و فعالان رسانه اظهار کرد: مطبوعات و خبرنگاران زبان گویای مردم هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با شناخت خوبی که از استان و مشکلات مردم دارند می‌توانند مشکلات مردم را بیان کنند افزود: باید خبرنگاران پیوندی خوبی با مسئولین داشته باشند و مشکلات مردم را به مسئولین انتقال دهند و به این ترتیب مشکلات روانی و اجتماعی را حل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اصحاب رسانه را مخلص‌ترین افراد در اجتماع دانست و یادآور شد: خبرنگاران در چهارمحال و بختیاری بسیاری از مشکلات را حل کردند و توانستند به ایجاد وحدت در بین مردم کمک کنند.

سلیمانی بیان داشت: هر دولتی نقاط ضعف و قوت بسیار دارد اما رسانه‌ها نباید در بیان نقاط ضعف اغراق کنند و این در حالی است که اگر روالی غلط است باید اصلاح شود.

وی فضای مجازی را فرصت خوب و مناسبی دانست و تاکید کرد: خبرنگاران نباید با استفاده از این ظرفیت باعث بی‌اعتمادی مردم شوند و کمک کنند مشکلات رفع گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیران چهارمحال و بختیاری حق شکایت از رسانه‌ها و خبرنگاران را ندارند و اگر کسی در گذشته شکایت کرده باید شکایت خود را پس بگیرد و در این زمینه قضاوت را بر عهده وجدان خود خبرنگار و مدیر مسئول رسانه مربوطه و افکار عمومی قرار دهد.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه از 120 خبرنگار فعال در چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۹:۰۹

26 Dec 2019