۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۲۶۰۳۸
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

تامین اجتماعی تعامل دوسویه با شرکا و مخاطبان را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان با بیان اینکه تعامل سازمان تامین اجتماعی با مخاطبان خود بالا است افزود: این سازمان بواسطه ماموریت‌ها و اهدافی که برعهده دارد تعامل دوسویه با شرکا و مخاطبان خود را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده است.
تامین اجتماعی تعامل دوسویه با شرکا و مخاطبان را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است
به گزارش جهانبین نیوز غلامرضا محمدی مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به نقش سازمان تامین اجتماعی در کشور گفت: این سازمان با چابکی و پویایی خدمات گسترده‌ای در اختیار مردم قرار می‌دهد و نماد عدالت و امنیت اقتصادی جامعه است.

وی با بیان اینکه تعامل سازمان تامین اجتماعی با مخاطبان خود بالا است افزود: این سازمان بواسطه ماموریت‌ها و اهدافی که برعهده دارد تعامل دوسویه با شرکا و مخاطبان خود را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده است.

محمدی مجموعه منابع طبیعی را از حیث گستردگی فعالیت یکی از بهترین کارفرمایان دانست و گفت: سازمان منابع طبیعی با در اختیار داشتن ظرفیت‌های اجرایی و عمرانی در حوزه جنگل‌ها، مراتع و زمین‌های کشاورزی و اجرای برنامه‌های مختلف در این زمینه‌ها سهم عمده‌ای در اشتغال دارد و بواسطه بکارگیری نیروهای انسانی در پروژ‌ه‌های پیمانکاری تعامل سازنده‌ای با این سازمان در جهت پرداخت مطالبات حق بیمه داشته است.

در ادامه این دیدار مدیرکل منابع طبیعی استان خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی را یادآور شد و گفت: مجموعه سازمان تامین اجتماعی تلاش گسترده‌ای در زمینه ارائه خدمت به اقشار مختلف جامعه داشته است.

در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله بدهی‌های پیمانکاران و سوابق پرسنل منابع طبیعی با حضور کارشناسان مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۱:۲۸

1 Jan 2020