۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۳۰۶۸
معاون اول رئيس جمهور:

قلعه ممکا به الگوي موفق اشتغال روستائيان در کشور تبديل شود

معاون اول رئي جمهور در روتاي قلعه ممکا از اين روستا به عنوان تجربه اي موفق و الگويي عملي براي اشتغال پايدار روستائيان ياد کرد.
قلعه ممکا به الگوي موفق اشتغال روستائيان در کشور تبديل شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار، سه شنبه ۲۶ خرداد ماه ۹۴ دهکده قارچ استان چهارمحال و بختياري ميزبان معاون اول رئيس جمهور بود.

در اين سفر که آقاي جهانگيري براي ديدن و سرکشي از قطب توليد قارچ استان چهامحال و بختياري به همراه هيئتي از مسئولان استاني و شهرستاني عازم روستاي قلعه ممکا شده بود اهالي مهمان نواز قلعه ممکا استقبالي گرم و محترمانه از اين مقام کشوري را ترتيب دادند.

معاون اول رئيس جمهور در ابتدا و در معيت مردم روستاي قلعه ممکا به مقام شهدا ققلعه ممکا اداي احترام نمود و پس از سخناني کوتاه از سالن هاي پرورش قارچ روستاي قلعه ممکا که سالانه ۸۰۰تن قارچ را توليد و روانه بازار مي کنند و باعث اشتفال ۲۰۰نفر به طور مستقيم و ۳۰۰نفر به طور غير مستقيم شده اند بازديد نمود.

جهانگيري در جمع مردم قلعه ممکا گفت: روستاي قلعه ممکا با همت و تلاش مردم و با اعتماد به نفس جوانان خود اکنون به روستايي تبديل شده است که نه تنها هزينه اي براي دولت ندارد که باعث برداشتن بار از دوش دولت شده است.

وي به تجربه موفق اهالي اين روستا اشاره کرد و گفت: روستا ها کانون توليد در کشور هستند و روستائيان بايد با خود باوري نسبت به احياء روستاها و اشتغالزايي در آنها اقدام کنند.

جهانگيري ضمن تشويق مردم قلعه ممکا در گسترش فعاليت هاي توليدي خود اين روستا را به عنوان روستاي نمونه توليد لقب داد و خواستار آن شد که تجربه موفق روستائيان قلعه ممکا در اختيار ديگر مردم قرار گيرد تا الگويي مناسب براي اشتغال روستائيان و روستا نشينان معرفي گردد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۳:۱۶

12 Jan 2020