۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۵۰۳۸
معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه در گفت و گو با دانا:

موشک ها دقیقا به نقاط در نظر گرفته شده اصابت کرد/ داعش هیچ واکنشی نشان نداده و هنوز آماری از تلفات خود اعلام نکرده/ تروریست ها در شوک فرو رفته

معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه گفت: حامیان تروریست ها با این اقدام بار دیگر متوجه شدند که ملت ایران در دفاع از کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، با هیچ قدرتی شوخی ندارند و اگرچه هیچگاه آغاز کننده جنگی نبوده‌اند اما اگر دستی به عنوان تجاوز به کشور ما نزدیک شود، دست آنها قطع می شود.
موشک ها دقیقا به نقاط در نظر گرفته شده اصابت کرد/ داعش هیچ واکنشی نشان نداده و هنوز آماری از تلفات خود اعلام نکرده/ تروریست ها در شوک فرو رفته
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار محمد علی آسودی، مشاور نماینده ولی فقیه و معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص شلیک موشک های نقطه زن ایران به محل اقامت داعشی ها در دیرالزور سوریه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدام شرارت آمیز گروهک داعش در عملیات تروریستی که در تهران داشتند، یک اقدام تنبیهی را برای آنها صورت داد و مراکز مهم آنها را در دیرالزور مورد اصابت موشک قرار داد که این تروریست ها را تنبیه کرده باشد.

وی با بیان اینکه این تروریست ها مورد حمایت عربستان سعودی و مزدوران و مستکبران هستند، عنوان کرد: ایران مرکز و جایگاه شیرانی است که هرگز به هیچ کس اجازه نخواهند داد که با حضور در این کشور دست به شرارت زده و ایجاد ناامنی کنند.

معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه در ادامه گفت: شلیک موشک های ذوالفقار به مقر داعشی ها در دیرالزور علاوه بر اقدام تنبیهی، پیامی هم برای حامیان تروریست ها در دنیا دارد که این سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه دوران بزن و در رو در دنیا تمام شده است برای ایران نمود عملی داشته است به طوری که اگر اقدامی انجام می گیرد از سوی دشمنان این نظام، آنها باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

آسودی همچنین خاطرنشان کرد: حامیان تروریست ها با این اقدام بار دیگر متوجه شدند که ملت ایران در دفاع از کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، با هیچ قدرتی شوخی ندارند و اگرچه هیچگاه آغاز کننده جنگی نبوده‌اند اما اگر دستی به عنوان تجاوز به کشور ما نزدیک شود، دست آنها قطع می شود.

وی با بیان اینکه بازتاب بین الملل پرتاب موشک های سپاه به دیرالزور بسیار زیاد بود عنوان کرد: هرگاه دشمن ضربه سنگینی بخورد در یک شوک قرار می گیرد؛ داعش نیز بعد از اینکه نیروها و تجهیزات زیادی در دیرالزور از دست داد در حال حاضر در یک شوک فرو رفته است.

مشاور نماینده ولی فقیه و معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه در ادامه گفت: ضربه ای کاری که سپاه به داعش در سوریه زد به شکلی است که تا کنون داعش هیچ واکنشی نداده و هنوز آماری از تلفات خود اعلام نکرده اند اما آنچه که مشخص است این عملیات موفقیت آمیز بوده و موشک ها دقیقا به نقاطی که در نظر گرفته شده بود اصابت کرده اند.

آسودی با بیان اینکه دشمن تلفات بسیار سنگینی اعم از نیرو و تجهیزات در این منطقه داده است عنوان کرد: شدت بازتاب بین المللی این عملیات ناشی از ضربات سنگینی است که آنها خورده اند؛ دیرالزور محل تجمع داعشی ها در چند سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۰:۲۱

6 Feb 2020