۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۴۲۳۸
امام جمعه شهر اردل:

مسئولين با نگاه ملي به پروژه جاده گورميزه نگاه کنند/اعتبارات استاني عادلانه بين شهرستانها تقسيم شود

امام جمعه شهر اردل گفت:مسئولين استاني با نگاه ملي به پروژه جاده گورميزه نگاه کنند زيرا اعتبار در نظر گرفته و طولاني شدن عمليات اجرايي اين پروژه به بيت المال لطمه وارد مي کند.
مسئولين با نگاه ملي به پروژه جاده گورميزه نگاه کنند/اعتبارات استاني عادلانه بين شهرستانها تقسيم شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام موسي سلمانپور در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه اظهار داشت:مسئولين و مقامات ما بايد به اين نکته توجه کنند که کارها و خدمات انجام شده با ايمان کامل و تنها براي رضاي خدا و در جهت خدمت به مردم صورت گيرد.

سلمانپور با اشاره به اينکه مسئوليت در نظام اسلامي يک افتخار است افزودند: اگر مسئولان در شهرستان براي رضاي خداوند و خدمت رساني بي منت به مردم کار کنند يک نعمت و افتخار است و اگر در مسير قدرت طلبي مادي باشد باعث سقوط انسان از مرتبه انساني خواهد بود.

امام جمعه شهر اردل در ادامه با اشاره به برخي از مطلبات مردم شهرستان اردل در هفته دولت اظهار کرد:مسئولان استاني نگاه عادلانه اي به شهرستانها داشته باشند و آباداني شهرستانهاي محروم را در اوليت کاري قرار دهند.

سلمانپور با بيان اينکه يکي از مطالبه چندين ساله مردم ولايتمدار شهرستان اردل تکميل پروژه جاده گروميزه است و مسئولين بارها اين قول را دادند که اين پروژه به زودي به بهره برداري مي رسد اما با اعتبار در نظر گرفته از سوي مسئولين استاني که ۴ ميليارد تومان مي باشد و طبق کارشناسي ۱۰ برابر اين بودجه براي تکميل اين پروژه نياز است انتظار داريم که مسئولين استاني با نگاه ملي به پروژه جاده گورميزه نگاه کنند زيرا اعتبار در نظر گرفته و طولاني شدن عمليات اجرايي اين پروژه به بيت المال لطمه وارد مي کند.

وي همچنين از مسئولان دولت خواست که همان‌گونه که به عزل و نصب‌ها بيشتر توجه مي‌کنند، به مشکلات مردم هم بيشتر توجه کنند و در عزل و نصب‌ها خلاقيت و شايستگي را مدنظر داشته باشند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۰۷

8 Jan 2020